Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik ben al een tijdje sap consultant en wil een overstap maken naar Microsoft Dynamics. Een van de bedrijven die me interessant lijkt is Qurius.

Zijn hier mensen die hier ervaring hebben met dit bedrijf?

Verwijderd

Ongeveer een driekwartjaar geleden een sollicitatiegesprek met deze club gehad. Van beide kanten was het een erg prettig gesprek. Doordat ikzelf naast m'n werk ook nog een studie volg en op termijn van ongeveer 5 jaar uit de ICT wil stappen twijfelde Qurius of ze dan wel met mij in zou moesten gaan. En hun motto is "bij twijfel niet inhalen" kortom, ze halen je niet zomaar binnen om even snel geld te verdienen. Maar denken echt wel op lange termijn!

Verwijderd

Topicstarter
Ik valt me tegen dat er maar weinig mensen ervaring hebben met qurius terwijl dit toch best een grote club is.
Anyhow ik ga volgende week mijn cv sturen en dan zien we wel.

Verwijderd

Mag ik vragen waarom je over wilt stappen van SAP naar Microsoft Dynamics? Ik ga namelijk binnenkort starten als functioneel consultant en ik heb een sollicitatie lopen bij Qurius :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een nieuwe wergever, bij de huidige wil ik weg, en ik ben op zoek naar een nieuwe uitdaging. De Microsoft Dynamics markt groei behoorlijk snel en ik denk dat het heel groot gaat worden.

• Res-q
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-11 10:29

Res-q

Redder in nood?

*snap*

[ Voor 92% gewijzigd door Res-q op 18-04-2013 17:06 ]

en zo is het voorspeld!

Verwijderd

Bevalt het? :) Zo ja, waarom wel, zo nee, waarom niet?

• Res-q

Res-q

Redder in nood?

*snap*

[ Voor 99% gewijzigd door Res-q op 18-04-2013 17:06 ]

en zo is het voorspeld!

Verwijderd

Ik zit ook in de Business Solutions hoek, maar of het Navision of Axcapta zal zijn, zou ik niet weten :) Ben jij ook werkzaam in Veenendaal?

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2008 23:28 ]

Verwijderd

Topicstarter
res-q,

Hoe zijn de arbeidsvoorwaarden geregeld daar, kan je daar wat over vertellen

• Res-q

Res-q

Redder in nood?

*snap*

[ Voor 98% gewijzigd door Res-q op 18-04-2013 17:06 ]