Wat doet dit hier!
gewoon eff vragen of et en vet logo is onder de tweakers hier.... zeiken doe je maar bij iemand andersOp donderdag 15 februari 2001 20:20 schreef Bombonella het volgende:
Wat doet dit hier!
Zie ik daar in de verte Helpdesk aankomen? Die helpt je vast wel even.......
I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie
Verwijderd
Ik vind em ook lelijk:Op donderdag 15 februari 2001 20:23 schreef m0d het volgende:
[..]
gewoon eff vragen of et en vet logo is onder de tweakers hier.... zeiken doe je maar bij iemand anders
1) Lelijke kartels (slecht gerenderd??)
2) Geen interessant logo.
3) Kleurtjes zijn ook niet echt fijn.
4) Combinatie van de 3 bovenstaande.
Kortom: Lelijk
Nee het is verre van vetOp donderdag 15 februari 2001 20:23 schreef m0d het volgende:
[..]
gewoon eff vragen of et en vet logo is onder de tweakers hier.... zeiken doe je maar bij iemand anders
en ja zeiken daar moet je tegen kunnen...
ten eerste, dat hoort niet hier op dit forum en ten tweede, ik heb toch een vettere!
Britney vet? Mwah, valt best meeOp donderdag 15 februari 2001 20:39 schreef -OverSoft- het volgende:
ten eerste, dat hoort niet hier op dit forum en ten tweede, ik heb toch een vettere!
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
jlopez danOp donderdag 15 februari 2001 20:41 schreef Exirion het volgende:
[..]
Britney vet? Mwah, valt best meeMaar ik vind het tien keer niks
of mandy mmmmmmmmmmmmmmoore
LOL! Over HlpDsk gesproken, die heeft pas een lekkere babe in z'n icoontje zitten. Slotje? Tuurlijk nie, hij praat er gewoon gezellig over meeOp donderdag 15 februari 2001 20:45 schreef Phreak het volgende:
HlpDsK!!
Waar zit je man!
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Denk ut niet hoorOp donderdag 15 februari 2001 20:47 schreef Exirion het volgende:
[..]
LOL! Over HlpDsk gesproken, die heeft pas een lekkere babe in z'n icoontje zitten. Slotje? Tuurlijk nie, hij praat er gewoon gezellig over mee
Verwijderd
Niet zielig gaan doen hè!Op donderdag 15 februari 2001 20:45 schreef Phreak het volgende:
HlpDsK!!
Waar zit je man!
maar idd wat heeft die gast een kuticoon.
Verwijderd
Idd en nu kunnen we HlpDsk wel gaan roepen.Op donderdag 15 februari 2001 20:52 schreef Phreak het volgende:
LOL
m0d, get yourself a new username ().. and icon
(Begint een beetje op het begin van een Flamewar te lijken
Verwijderd
Right here ..Op donderdag 15 februari 2001 20:45 schreef Phreak het volgende:
HlpDsK!!
Waar zit je man!
Dit hoort hier niet, en daarbij is het onzin.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()