Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-11 14:07

Liberteh

All your base belong to me

Topicstarter
Ik zit met een probleem, ik heb een HP iPaq H1915 2e hands aangeschaft op Marktplaats.
Echter zit hier de originele software CD niet bij en herkent mijn windows installatie op mijn vaste PC de PDA niet.
Overigens heeft de vorige eigenaar de CD ook niet meer

Ik heb al zitten googlen, echter kreeg ik geen resultaten
Ook de HP site heeft mij te melden dat er geen software voor te downloaden is.

Is hier toevallig iemand met het zelfde toestel (of zelfde software), zou je dan de content van de CD voor mij kunnen rippen?

[ Voor 3% gewijzigd door een moderator op 30-01-2008 22:13 . Reden: aanhef en bedanken is niet nodig ]

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Probeer eens om contact op te nemen met HP, misschien dat ze nog een CD-tje in de schappen hebben liggen? (Dan willen ze misschien wel een kopie van de originele bon hebben.)

Uit nieuwsgierigheid (ken het toestel niet zo goed): waarom heb je die CD nodig? Om de iPaq aan de praat te krijgen (is ie leeg dan?) of om vanaf je PC een verbinding te kunnen maken met de iPaq?

[ Voor 36% gewijzigd door pven op 30-01-2008 22:15 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-11 20:29
Google eens op Microsoft ActiveSync in het geval van een XP computer of Windows Mobile Device Center in het geval van een Vista computer. Installeer dat, dat programma bevat voor elk op Windows Mobile gebaseerd apparaat de drivers.

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-11 14:07

Liberteh

All your base belong to me

Topicstarter
pven schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 22:14:
Uit nieuwsgierigheid (ken het toestel niet zo goed): waarom heb je die CD nodig? Om de iPaq aan de praat te krijgen (is ie leeg dan?) of om vanaf je PC een verbinding te kunnen maken met de iPaq?
Om bestanden te verzenden via USB, echter herkent XP de PDA niet, waardoor ik er vanaf mijn werkstation nog niet bij kan.
Google eens op Microsoft ActiveSync in het geval van een XP computer of Windows Mobile Device Center in het geval van een Vista computer. Installeer dat, dat programma bevat voor elk op Windows Mobile gebaseerd apparaat de drivers.
Dit ga ik even proberen! bedankt!

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin