Twee weken geleden werd ik door KPN gebeld of ik niet wilde overstappen van KPN ADSL-Go met Orange (19.95+7 euro per maand) als provider naar KPN ADSL-Lite (25.95 per maand). Verkooppraatje was voor 1 euro minder per maand, dubbele snelheid. Ach, denk ik, laat ik dat maar doen. Na duizend keer gevraagd te hebben wat de kosten zijn, was men er heilig van overtuigd dat 25.95 euro per maand de prijs is voor KPN ADSL-Lite. Het hele gesprek is opgenomen.
Kreeg ik van de week een brief waarin doodleuk is vermeld dat KPN ADSL-Lite 30 euries per maand kost. Mijn stoppen sloegen door en wil meteen de bestelling annuleren. Ik heb hiermee NIET ingestemd. Het zoveelste gezeik met KPN
. Ik kan alleen 0900-0244 bellen voor 0.10 euro per minuut. Is er een gratis alternatief? Nummers als 0800-0402 / 0505 / 2626264, etc zijn allemaal niet meer in gebruik. Please help.
(Ik ben blij dat ik niet voor een draadloos modem heb gekozen, want volgens de miep aan de telefoon en haar baas was het gratis. Overal staat dat dit 40 euro extra kost. Kortom, ik voel me behoorlijk genaaid. Alvast bedankt.)
Kreeg ik van de week een brief waarin doodleuk is vermeld dat KPN ADSL-Lite 30 euries per maand kost. Mijn stoppen sloegen door en wil meteen de bestelling annuleren. Ik heb hiermee NIET ingestemd. Het zoveelste gezeik met KPN
(Ik ben blij dat ik niet voor een draadloos modem heb gekozen, want volgens de miep aan de telefoon en haar baas was het gratis. Overal staat dat dit 40 euro extra kost. Kortom, ik voel me behoorlijk genaaid. Alvast bedankt.)