Layout laadt niet correct in Firefox

Pagina: 1
Acties:

• T-Junkie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:17

T-Junkie

user brain not connected...

Topicstarter
Ik heb al een tijdje dat de top van de frontpage niet helemaal correct wordt weergegeven.
Tijdens het laden (en herladen) zie je de afbeelding wel, maar als hij dan klaar is springt hij erachter.

Hier gaat het om.
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bdegooij/forum/top_layout_tnet.png

Ik ben nieuwsgierig of dit aan mijn FireFox (met misschien eventuele extensions) ligt of ergens anders aan.

Ik heb al diverse malen me cache volledig gewist.

Info
MacBook met 24" iiyama (1920x1200 & 1280x800)
Mac OSX 10.4.11
Firefox 2.0.0.11

Het is verder niet storend :>
Maar het staat zo suf...

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Mozilla/5.0 (Macintosh; U; Intel Mac OS X; en-US; rv:1.8.1.11) Gecko/20071127 Firefox/2.0.0.11

Het probleem dat je laat zien in het screenshot (een verhoogd Tweakers.net-logo) heb ik in ieder geval niet.

Heb je er ook last van in Safari?

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:34

crisp

Devver

Pixelated

met misschien eventuele extensions
Al gekeken of dit fenomeen zich ook voordoet met alle extenties uitgeschakeld? Als dat het probleem oplost zou je 1 voor 1 je extenties weer in kunnen schakelen om te kijken welke het probleem veroorzaakt :)

Intentionally left blank

Verwijderd

Browsershots.org laat ze volgens mij nagenoeg allemaal perfect zien, lijkt me een lokaal probleem.

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:23
http://tweakimg.net/g/if/top_bg.gif dit plaatje mis je, ik zou zeggen kijk je adblock filter er eens op na.

PSN: DutchTrickle PVoutput

• T-Junkie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:17

T-Junkie

user brain not connected...

Topicstarter
crisp schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 21:00:
Al gekeken of dit fenomeen zich ook voordoet met alle extenties uitgeschakeld? Als dat het probleem oplost zou je 1 voor 1 je extenties weer in kunnen schakelen om te kijken welke het probleem veroorzaakt :)
Ik heb het na wat testen niet kunnen uitvinden welke extensie het was.

En heb het toen maar wat hardhandiger aangepakt. Door Firefox (+instellingen) en al de extensies te wissen en opnieuw te installeren. (Ik had er redelijk veel)

En nu issie weer goed. En mn firefox voelt ook weer wat rapper aan.

Bedankt voor jullie tijd. d:)b :>
Pagina: 1