Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED
Gedaan maar leverde niets op.Terw_Dan schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 21:15:
Begin eens met een CMOSreset.
Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED
Doe dan eens een reflash (desnoods met andere biosversie) en kijk wat dat oplevert.
Daar repte je in je vorige topic met geen woord over...Ik heb toenstraks dit topic geopend die door een mod dicht is gegooit (Bios update (programma ziet mijn mainbord niet)). Echter heb ik de FAQ gelezen en heb de bios geflasht door middel van een diskette.
Verder zou je ondertussen dondersgoed moeten weten dat het zonder overleg "heropenen" van gesloten topics niet gewaardeerd wordt - zie:
Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!
Tenslotte heb je het hier blijkbaar over iets heel anders - schijnbaar een misflash na op een andere manier flashen dan je in je vorige topic probeerde. En daar staat ook eea over in de FAQ, en wederom is in deze topicstart niets te lezen over wat je aan de hand daarvan verovlgens kunt doen.
Weer dicht wegens weer te weinig inzet en/of te onduidelijke info - en omdat je niet zomaar gesloten topics mag heropenen.
Oslik blyat! Oslik!
Dit topic is gesloten.
![]()