Ik heb een blackberry gekregen en had al een mobiel abo bij T-Mobile. Die blackberry wil ik nu gaan gebruiken om toegang te krijgen tot de exchange server op het werk (zij hebben IMAP aangezet op de exchange, geen Blackberry Enterprise Server).
Heb T-Mobile gebeld om te vragen welk internet/data abo ik nodig zou hebben hiervoor. Ze raadden me eerst aan om een Web n Walk abo te nemen maar volgens mij ondersteunt dat geen IMAP. De klantenservice van T-Mobile kon hier ook geen antwoord opgeven
Welk abo moet ik nou hebben?
Heeft iemand hier ervaring mee? Dus, Blackberry + abo T-mobile + verbinding maken via IMAP?
Heb T-Mobile gebeld om te vragen welk internet/data abo ik nodig zou hebben hiervoor. Ze raadden me eerst aan om een Web n Walk abo te nemen maar volgens mij ondersteunt dat geen IMAP. De klantenservice van T-Mobile kon hier ook geen antwoord opgeven
Welk abo moet ik nou hebben?
Heeft iemand hier ervaring mee? Dus, Blackberry + abo T-mobile + verbinding maken via IMAP?
[ Voor 1% gewijzigd door een moderator op 30-01-2008 20:54 . Reden: aanhef en help is niet nodig ]