Voor mijn broer zal ik binnenkort een nieuw stevig pc'tje moeten bouwen en aangezien hij nogal van opslagruimte houd zat hij te denken aan 6x 750GB (waarom doet er niet toe). nu waren we dus leuk hardware aan het sprokkelen maar we liepen vast op de kast.
het probleem is dat ik geen kast wist te vinden waar netjes 6 schijfjes in konden voor een redelijke prijs. ik heb op hardware.info al hun behuizingen topics doorgelezen en bij de meest gebruikelijke webshops (cool-prices/azerty/alternate/etc) hun kasten assortiment doorgenomen. of er past er maar 5 schijven of het was een plastic-blik duo of het was zeer prijzig
Ondanks dat ik gezocht heb en ik zoiezo regelmatig naar dit soort dingen kijk omdat ik kastjes gewoon leuk vind heb ik niks/nada kunnen vinden helaas.
mijn vraag is dus of jullie een stevige kast weten die niet uit elkaar valt als je ernaar kijkt en waar dus 6 HDD'tjes in passen voor een leuke prijs. (stackers zijn geen optie
hij is geen computerfanaat)
afmetingsvereisten:
- hoeven maar 2 5,25" apparaatjes in te passen
- minimaal ruimte voor 6 HDD's
- moet ook standaard zonder "modding" ruimte zijn voor een 8800GTS 512
hoop dat jullie me kunnen helpen
het probleem is dat ik geen kast wist te vinden waar netjes 6 schijfjes in konden voor een redelijke prijs. ik heb op hardware.info al hun behuizingen topics doorgelezen en bij de meest gebruikelijke webshops (cool-prices/azerty/alternate/etc) hun kasten assortiment doorgenomen. of er past er maar 5 schijven of het was een plastic-blik duo of het was zeer prijzig
Ondanks dat ik gezocht heb en ik zoiezo regelmatig naar dit soort dingen kijk omdat ik kastjes gewoon leuk vind heb ik niks/nada kunnen vinden helaas.
mijn vraag is dus of jullie een stevige kast weten die niet uit elkaar valt als je ernaar kijkt en waar dus 6 HDD'tjes in passen voor een leuke prijs. (stackers zijn geen optie
afmetingsvereisten:
- hoeven maar 2 5,25" apparaatjes in te passen
- minimaal ruimte voor 6 HDD's
- moet ook standaard zonder "modding" ruimte zijn voor een 8800GTS 512
hoop dat jullie me kunnen helpen