[PLASMA] LG 32PC51 topic ...32 inch plasma!!.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De knoop gisteren doorgehakt , bij MediaMarkt Deventer afgelopen maandag
een 32'' plasma van LG gekocht.
Ik heb er € 599 minus de BTW (= € 503)voor betaald.

[img]http://allyoucanupload.webshots.com/v/2003624379975491701]Afbeeldingslocatie: http://aycu03.webshots.com/image/41122/2003624379975491701_rs.jpg

De exacte specificaties volgen nog , resolutie is 852x480 (geen HD dus) .
Contrast ratio is mij niet bekend .

De doos ........

[img]http://allyoucanupload.webshots.com/v/2003608014601125060]Afbeeldingslocatie: http://aycu33.webshots.com/image/41832/2003608014601125060_rs.jpg

De achterkant met de aansluitingen :

[img]http://allyoucanupload.webshots.com/v/2003660305396186327]Afbeeldingslocatie: http://aycu01.webshots.com/image/43560/2003660305396186327_rs.jpg

Zenders zoeken op analoog signaal :

[img]http://allyoucanupload.webshots.com/v/2003674079235301761]Afbeeldingslocatie: http://aycu02.webshots.com/image/41521/2003674079235301761_rs.jpg

En het beeld is werkelijk waar magnefiek op analoog signaal .
Vele malen mooier dan de LCD die er hing .
Ook m'n mediaplayer geeft werkelijk waar een plaatje .

Wordt spoedig vervolgd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iceme
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 08:19
Welke signalen accepteerd deze tv? foto met specs is wat klein :|

[ Voor 31% gewijzigd door iceme op 30-01-2008 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
iceme schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 22:12:
Welke signalen accepteerd deze tv? foto met specs is wat klein :|
ik heb er 480p 576p 720p en 1080i op gezet en dat werkt allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was het niet handiger (beter) geweest in ieder geval een PAL-reso apparaat te kopen dan?! Dit is, ondanks de prima prijs, toch niet meer heden ten daags!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik had vroeger al een 42'' plasma 480 lijnen gehad , zelfs op dat formaat gaf het een prachtig beeld.
Ga zelf maar eens kijken en vergelijk het met een 720 lijnen LCD , de 480 plasma vind ik personelijk een veel mooier beeld geven.
Maar gelijk heb je , de specs schrikken je misschien af .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi Spassieba51,
Heb maandag ook gekocht bij de MediaMarkt in Eindhoven. Zeer tevreden, prachtbeeld.
Alleen heb ik er € 553 voor betaald :( . Heb je een factuurnummer, dan ga ik eens reclameren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 09:22:
Ik had vroeger al een 42'' plasma 480 lijnen gehad , zelfs op dat formaat gaf het een prachtig beeld.
Ga zelf maar eens kijken en vergelijk het met een 720 lijnen LCD , de 480 plasma vind ik personelijk een veel mooier beeld geven.
Maar gelijk heb je , de specs schrikken je misschien af .
Ja dat snap ik, maar een moderne (HD-Ready) plasma heeft een 2.5x zo grote resolutie hè. Ga je dus kijken naar HD-Ready (of hoger) materiaal of heb je een Xbox360 of PS3 ga je sowieso veel minder scherp dan mogelijk beeld hebben. Je moet wel tweemaal zoveel geld neerleggen natuurlijk, voor een HD-Ready plasma, dat wel. Ik had alleen niet verwacht dat er nog televisies waren met deze resolutie, er zit natuurlijk gewoon een oud(er) paneel in, vandaar de prijs natuurlijk ook ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2008 01:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze specs kom ik op buitenlandse sites tegen:
Diagonaal: 32"/81cm • Resolutie: 1366x768 (WXGA) • Formaat: 16:9 • Contrast: 15000:1 • Aansluitingen: HDMI, Componenten (YUV), 2x SCART, VGA, S-Video, Composite Video • Afmetingen (BxHxT): 82x55.4x7.8cm (zonder voet).
Ik lees daar niks over 480 lijnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-09 23:13
Sterker nog, volgens deze en deze. sites is het een LCD :X

Hier wordt wel bevestigt dat het om een plasmascherm gaat.

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
treative schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 02:34:
Sterker nog, volgens deze en deze. sites is het een LCD :X

Hier wordt wel bevestigt dat het om een plasmascherm gaat.
De eerste 2 links gaan over de 32LC51 , het gaat hier echter om de 32PC51

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mensen,

ik heb ook dit fraaie modelletje gekocht en ben erg tevreden over het beeld kwaliteid.
Alleen die prijs, ik ben ook bij de media markt geweest afgelopen maandag en heb er 559,64 voor betaald ook te veel dus.

ben geen kenner op dit gebied maar het grote verschil met lcd vind ik, dat bij lcd hapert altijd het beelt een beetje (blokkerig) met snelle beelden maar met dit prachtige apparaat geen last van.
Het is alleen even wennen van 55 cm naar 82 cm, is op eens wel erg groot. is vast even wennen.
Geluid valt wel een beetje tegen maar ja dat had ik ook eigelijk wel verwacht.
Maar ik wil hem tch over mijn radio laten lopen, als dat kan te minste had hem aangesloten maar er komt geen geluid uit weet iemand hoe het moet :'( ? heb hem aangesloten op de variable out uitgang en op de tv in op mijn versterker en zelfs de tv speekers uitgeschakeld in het menu maar ook dan doet hij het niet. Help wat nu 8)7 .

Groet steef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je geeft het zelf al aan: Variable Out uitgang. Dat houdt dus in dat er meerdere soorten signalen naar de uitgang gestuurd kunnen worden. Lijkt mij een kwestie van in het menu instellen dat de Variable Out het geluid uitstuurt in plaats van wat anders.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2008 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noenkelMi
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-02 10:17
in MM Oostende: 499

Michel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 01:23:
[...]

Ja dat snap ik, maar een moderne (HD-Ready) plasma heeft een 2.5x zo grote resolutie hè. Ga je dus kijken naar HD-Ready (of hoger) materiaal of heb je een Xbox360 of PS3 ga je sowieso veel minder scherp dan mogelijk beeld hebben. Je moet wel tweemaal zoveel geld neerleggen natuurlijk, voor een HD-Ready plasma, dat wel. Ik had alleen niet verwacht dat er nog televisies waren met deze resolutie, er zit natuurlijk gewoon een oud(er) paneel in, vandaar de prijs natuurlijk ook ;)
Ik heb hem op de slaapkamer hangen : Kijk alleen SD tv en films , dus voldoet prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• newlook
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 02-08-2022
idd... 499 in MM Oostende, dik tevreden mee...

Een oud paneel is het in elk geval niet, want dit is blijkbaar de eerste 32 inch plasma, veel informatie valt er trouwens niet te vinden, zelfs op de lge.com -website vind ik er amper iets over terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee de eerste is het zeker niet, in 2006 had Sony er ook een en zelfs in 2004 had Hitachi ook al een 32 inch plasma. Het paneel is inderdaad wel nieuw. Blijft echter bizar dat ze een "nieuw" paneel uitbrengen dat nog niet eens een PAL signaal native kan weergeven. Een normale goede tv zal dan ook zeer zeker een scherper beeld opleveren. Alleen die is niet zo plat natuurlijk, en dat is waar het nu eenmaal om gaat these days. HDMI er op is natuurlijk ook wel grappig, als je geen HD content kan weergeven. Maar goed, daar is nogmaals de prijs waarschijnlijk naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• newlook
Tja, op basis van de specs kun je gerust stellen dat dit toestel "suckt" maar die kerel uit de review (link "grappig" hierboven) heeft het toestel nog niet eens in werking gezien...

De HDMI aansluiting is perftect voor mijn AppleTV, en op die AppleTV staan geconverteerde Xvids in mp4 formaat, fotos, Youtube, en geripte DVD's met handbrake.

Kortom, perfect voor mij die lage resolutie, en deze plasma was in de showroom stukken levendiger dan de 32" LCD's die er naast stonden.

En als de dag daar is dat TV hier in België op HD formaat uitgezonden wordt, dan zal dit toestel à 499 € al lang afgeschreven zijn, want het ziet er niet naar uit dat dit binnen een paar jaar al geregeld is...

Afin: ieder z'n meug zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Natuurlijk ieder zijn meug. Maar een DVD heeft al een hogere resolutie dan deze televisie en zoiets vind ik vaag. Dat ze hem uitbrengen in Amerika met 480 pixels, prima. Maar maak dan ook een 576 pixels model voor de landen met PAL. Maar goed, als ie voldoet: prima toch! Gewoon lekker van genieten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• newlook
mbt de DVD heb je zeker een punt, een geripte dvd met handbrake heeft idd. een resolutie van 998 x 552, de 'andere' filmpjes zitten een stuk lager, en youtube is al helemaal lage resolutie

Maar ik geniet van de voordelen van plasma: reactie-tijd van 0,001 ms, 100 hz, goede luminositeit (ondanks de schijnbare lage specs), echt zwart ipv vaal grjis, geen kijkhoek-limieten, enz..
En dat alles voor een absolute bodemprijs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben net een paar uur terug van de Mediamarkt hier in Amsterdam en ik was ook zeer impressed door de beeldkwaiteit...stukken beter dan alle lcd's die ernaast stonden. Alleen kost die hier 699 Euro....pfffff. Ik overweeg deze te halen ipv. een lcd.. Weet iemand hoeveel de 32pc51 in Utrecht/Almere/Alkmaar of desnoods Heerlen kost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozziestroker1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11:47
hij staat nu in alphen aan den rijn voor 599€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier staat die :

http://ae.lge.com/products/model/detail/32pc5rv.jhtml

Welliswaar een ander typr nr. maar volgens mij is hem dat.

Je kunt daar ook de handleiding downloaden :

http://ae.lge.com/products/sidemenu/detail/32pc5rv_PRD|MANU_manu.jhtml

Is op zich helemaal niet slecht deze plasma, alle plasma voordelen en niet al te groot dus een goed beeld.

Nog een vraagje aan de gelukkige bezitters, hoe is die op analoog signaal ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 11 februari 2008 @ 17:40:

Nog een vraagje aan de gelukkige bezitters, hoe is die op analoog signaal ?
Superrrrrrrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 10 februari 2008 @ 20:22:
Ik ben net een paar uur terug van de Mediamarkt hier in Amsterdam en ik was ook zeer impressed door de beeldkwaiteit...stukken beter dan alle lcd's die ernaast stonden. Alleen kost die hier 699 Euro....pfffff. Ik overweeg deze te halen ipv. een lcd.. Weet iemand hoeveel de 32pc51 in Utrecht/Almere/Alkmaar of desnoods Heerlen kost?
Deventer € 599

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja bruut, een tv van 600 pleuro die hd downscaled en kans op inbranden heeft.

Samsung en philips hebben voor die prijs lcdtjes met een contrast van 1:8000, die dus <well> HD ready zijn. Tegenwoordig staan overal de rips van rond de 5 gig van blue ray. Stop je die daarin, en moet jij eens kijken wat het beste is. Toedeledokie sd plasma :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• newlook
wel, ik heb eens gekeken, voorlopig kies ik dus voor deze plasma.
De meerwaarde van HD op dit schermformaat is nihil, tenminste als je op de correcte afstand zit...
Die rips van 5 gig... als je graag de top 10 USA blockbusters ziet... thanks no thanks... :-)
Maar zoals gezegd, ik koop dit toestel vooral voor SD (kabeltv, ... )
Kans op inbranden? Google eens op "inbranden + fabel"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGdiArgos
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:23
newlook schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 11:01:
De meerwaarde van HD op dit schermformaat is nihil, tenminste als je op de correcte afstand zit...
Die rips van 5 gig... als je graag de top 10 USA blockbusters ziet... thanks no thanks... :-)
Zelf ben ik ook aan het kijken naar een nieuwe televisie en vind het nog steeds erg moeilijk om te kiezen tussen plasma/LCD. Bij de ouders van een vriend van me is na een avond racen op de PS3 hun Plasma wel ingebrand, ze hadden hem nog geen halfjaar. Het rondje is rechtsboven nog steeds te zien.
Ik vind plasma een heel erg mooi beeld geven, maar kans op inbranden weerhoud me er nog wel van om een plasma scherm aan te schaffen (omdat ik zelf ook aardig wat spelletjes wil spelen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 03:26:
ja bruut, een tv van 600 pleuro die hd downscaled en kans op inbranden heeft.

Samsung en philips hebben voor die prijs lcdtjes met een contrast van 1:8000, die dus <well> HD ready zijn. Tegenwoordig staan overal de rips van rond de 5 gig van blue ray. Stop je die daarin, en moet jij eens kijken wat het beste is. Toedeledokie sd plasma :>
Heb je de kleine plasma in het echt gezien ? Denk het niet .
Ik had hiervoor een HD ready LG 32'' . Maar geef mij maar 100 x liever die niet HD ready plasma.
Zien is geloven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
GGdiArgos schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 13:41:
[...]

, maar kans op inbranden weerhoud me er nog wel van om een plasma scherm aan te schaffen
inbranden of retention?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGdiArgos
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:23
Naja, ik had eerst een crt, nu een hd ready 26" scherm en kijk nu naar iets mooiers. Maar ben toch wel bang voor die 'blijvende' schade, ik weet dat ik me daar aan ga ergeren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

newlook schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 11:01:
Kennelijk heb je geen idee van wat er uit is in de scene. :+
ik ben gelukkig 1 van de weinige die niet blaat voordat die weet :P
dus ja, ik heb m gezien jah. dvdrips zagen er niet uit, analoog was goed.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2008 01:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBnl
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:06
Heeft deze plasma een echte netschakelaar of blijft de tv in standby als deze uitgezet is ?
En is deze inmiddels leverbaar door LG nederland of alleen nog via grijze import ? omdat ik hem nog iet op de nederlandse lg site ziet staan.
En wat is de garantie termijn van LG ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
JBnl schreef op zondag 17 februari 2008 @ 11:02:
Heeft deze plasma een echte netschakelaar of blijft de tv in standby als deze uitgezet is ?
En is deze inmiddels leverbaar door LG nederland of alleen nog via grijze import ? omdat ik hem nog iet op de nederlandse lg site ziet staan.
En wat is de garantie termijn van LG ?
Geen netschakelaar (zoals alle flat tv's) , maar ik heb er een snoerschakelaar voor gezet.
2 jaar garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBnl
Nou de panasonic plasma heeft gewoon een echte netschakelaar en dat is ook een flat tv, dus het is niet zo dat alle flat tv's geen netschakelaar hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
JBnl schreef op zondag 17 februari 2008 @ 21:52:
Nou de panasonic plasma heeft gewoon een echte netschakelaar en dat is ook een flat tv, dus het is niet zo dat alle flat tv's geen netschakelaar hebben.
Is die Panasonic ook een 32'' ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wahaha! Over jezelf er uit proberen te lullen gesproken! _O_ Jij beweert zelf, zonder enige verdere specificatie, dat geen ENKELE flatscreen een echte netschakelaar heeft hè!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBnl
Ja idd en nee dat is een 37 inch maar jij zegt zelf dat alle flat tv's geen echte netschakelaar hebben.....
dus tja idd over jezelf eruit proberen te lullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
JBnl schreef op maandag 18 februari 2008 @ 16:39:
Ja idd en nee dat is een 37 inch maar jij zegt zelf dat alle flat tv's geen echte netschakelaar hebben.....
dus tja idd over jezelf eruit proberen te lullen.
shit , je hebt me door ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-09 10:43

rik

Hoe verhouden deze LGs zich t.o.v. Panasonic? Ik overweeg de 42" ervan (wel HD ready) aan te schaffen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBnl
Nog meer foto's ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBnl
Valt ie zo tegen dat ie weer op marktplaats staat ?
http://www.marktplaats.nl...ma-scherm.html%3Fxref%3D1

Dit zijn dezelfde foto's.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
JBnl schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 17:29:
Valt ie zo tegen dat ie weer op marktplaats staat ?
http://www.marktplaats.nl...ma-scherm.html%3Fxref%3D1

Dit zijn dezelfde foto's.....
HAHAHA , iemand heeft mijn foto's gejat , logisch , want als je googled op '32PC51'
kom je als 1e dit topic tegen .

Maar nee , hij hangt nog steeds bij mij aan de muur en geniet er nog elke dag van !!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrcveen
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15:50
Ik wil dit scherm in de keuken aan de muur hangen alléén voor SD televisie. Goede koop of toch nog te weinig beeld lijnen voor televisie?

[ Voor 15% gewijzigd door wrcveen op 26-02-2008 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Minder beeldlijnen dan het hier uitgezonden PAL signaal en ook minder dan er op een normale DVD staan maar daar blijkt men hier weinig last van te hebben. Hat zal in ieder geval beter zijn dan op een LCD en verder heb je in deze maat weinig plasma-keuze hè...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
wrcveen schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 21:36:
Ik wil dit scherm in de keuken aan de muur hangen alléén voor SD televisie. Goede koop of toch nog te weinig beeld lijnen voor televisie?
Kijk in de winkel en oordeel zelf , zet een LCD op SD en dit scherm op SD en kijk wat je mooier vindt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze week bij mediamarkt Zoetermeer voor 555,- euro.

Verwijderd

Heb er gister een in cruqius gehaald ook voo € 599.

Groet Ralf.

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
GGdiArgos schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 13:41:
[...]
Bij de ouders van een vriend van me is na een avond racen op de PS3 hun Plasma wel ingebrand, ze hadden hem nog geen halfjaar. Het rondje is rechtsboven nog steeds te zien.
Als je de eerste x uur netjes de helderheid laag zet zoals in de handleiding (meestal) te vinden is, is de kans bij de nieuwe modellen heel klein.
Waarschijnlijk hebben ze dat niet gedaan of voor weinig geld een oud model gekocht.

Wat wel opvalt is dat een hoop mensen vergeten lijken te zijn dat CRT last had van hetzelfde probleem.
Iemand die weet waar de screen saver vandaan kwam? ;)
Verwijderd schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 03:26:
Samsung en philips hebben voor die prijs lcdtjes met een contrast van 1:8000, die dus <well> HD ready zijn.
Dat is vast het dynamisch contrast en dus marketingbs.

• Greve
  • Laatst online: 24-08 11:40
Ik heb afgelopen maandag deze plasma gekocht bij de MM Hengelo voor 499 euro. :) Ze bestonden 4 jaar, dus hadden enkele leuke aanbiedingen.

Het beeld valt niet tegen. Het is niet extreem goed (mijn antieke Philips Matchline CRT was iets beter: vooral het contrast), maar ik had veel minder verwacht voor het geld. Misschien moet ik nog iets meer experimenteren met de instellingen. Ik vind het rood een beetje overdreven. Weet iemand wat redelijke basisinstellingen zijn voor dit ding?

Nog een vraagje: loont het om digitaal te gaan kijken op een 32"? Ik heb hem nu alleen analoog aangesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NjedVet
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15-09 14:44
Wat zijn de resultaten bij het aansluiten van een Xbox 360 of een PS3? Ben wel toe aan een nieuwe TV, kan bij games amper zien wat er geschreven staat. Vond deze er bij de Mediamarkt heel mooi uitzien maar ben bang dat het hierbij hetzelfde is door de lage resolutie. Iemand hier ervaring mee?

EDIT: Specificaties staan nog wel op Ukrainse LG site, staat dat de resolutie inderdaad 852x480 is.

[ Voor 36% gewijzigd door NjedVet op 29-02-2008 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• newlook
ik heb m'n laptop eens aangesloten, op 480 pixels lijkt dit natuurlijk nergens op, maar daarvoor heb ik dit 499 € toestel niet gekocht. Voor PS3 zal dit niet echt de beste koop zijn...

Anderzijds, de Pixar short films (in 720p formaat) bijvoorbeeld komen bijzonder scherp en helder over en de kleuren springen van het scherm.

Ook uitermate tevreden over de weergave van SD, DVD en m'n AppleTV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NjedVet schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 08:26:
Wat zijn de resultaten bij het aansluiten van een Xbox 360 of een PS3?
Je gaat toch geen PS3 of Xbox 360 aansluiten en dan kijken naar een (letterlijke) Wii resolutie!? Lijkt mij een beetje zonde. De resolutie van deze tv is *ruim* twee maal zo laag als de basisresolutie van de PS3 en Xbox 360, zou ik niet doen dus. Neem dan gewoon de allergoedkoopste HD-Ready LCD of zo. Die qua tv beeld zeer zeker minder mooi gaat zijn maar om op te gamen juist weer andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrcveen
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15:50
Zojuist ook gehaald voor €499 bij de MM, ik ga er alleen SD televisie mee kijken in de keuken.
Leuk extratje is dat je alleen vandaag een €10 kado bon per €100 bij krijgt.

[ Voor 41% gewijzigd door wrcveen op 29-02-2008 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PM
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-12-2022

PM

Voor de liefhebbers..

deze week bij de MM (in sommige vestigingen 599, in andere 666 en heb zelf 749 gezien, dus rondzoeken loont..)

LG 42" Plasma 42PC35

1024*768
2x hdmi
2x component

ik twijfel er eentje te halen in arnhem (666, maar heeft afgelopen week voor 599 in flyer gestaan dus je schijnt hem voor die prijs ook nog mee te krijgen)

PM

Laten we lekker link gaan doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

499 is een echt koopje voor deze plasma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greve
Ik heb het toestel nu een week (nog steeds analoog aangesloten) en hij bevalt steeds beter. :P

Of ik wen aan het scherm, of hij wordt echt steeds beter (ik weet niet of plasma's moeten "inspelen" :? ).

De instellingen heb ik wel behoorlijk veranderd: alle XD-shit uit (is wel imposant, maar vreselijk onnatuurlijk). Het contrast en de scherpte heb ik hoog staan (ik meen 80 beide). De kleur en helderheid juist vrij laag (55 en 40). Daarnaast heb ik rood naar -10 gedaan en blauw en groen naar +10, dit ivm de sterke voorkeur van dit paneel voor rood. Op deze manier heb je behoorlijk volle kleuren, zonder de LCD gezichten (biggetjes roze :X )

Van inbranden oid heb ik absoluut geen last (zelfs niet met het hoge contrast).

Maar inderdaad: 500 euro is een koopje voor dit ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb deze plasma vandaag gezien bij de MM. Stond rechtstreeks via HDMI een Sony BluRay speler op aangesloten. Wat een waanzinnig mooi beeld. Mooier dan elke willekeurige LCD. Ik heb LG niet zo hoog zitten maar dit is werkelijk heel netjes van ze. Ik weet niet hoe het zit met bouwkwaliteit en garantie etc. maar de beeldkwaliteit was perfect. Jammer dat ze in A'dam 650 euro ervoor vragen, gewoon 30% meer alsof het niks is. Wat voor marges zitten er dan wel niet op zeg.
Als je deze voor 499 kunt kopen dan is het het koopje van de week want het design is ook erg mooi.
Die 42 inch variant is natuurlijk ook een goede keuze. Is er ook een 37 inch variant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greve
37" plasma wordt volgens mij alleen aangeboden door Panasonic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoPhix
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:56
Voor 499 kan je 'm in MM Utrecht halen, niet zo ver van Amsterdam...
En dan nogmaals van iemand die dagelijks tussen die dingen in stond: verreweg de beste koop in 32". Alleen de betere 100Hz LCD schermen kunnen concurreren met dit scherm in mijn mening... en die zijn toch weer dubbel zo duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:40
Zo mooie tv zeg.

Ik wil ook een nieuwe tv aanschaffen.

Maar zit nog te kiezen tussen lcd of plasma.

Heeft deze tv problemen met inbranden of is dat al verleden tijd?

Ik wil deze tv gebruik voor analoge/digitale tv en wil in de toekomst ps3 op aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier een PS3 op aansluiten is mega zonde. Neem op zijn MINST een HD-Ready tv als je enigszins wil profiteren van de graphics van de PS3. Op deze tv zal een PS3 dezelfde resolutie hebben als een PS2, nogal zinloos dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THxZ0NE
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-09 05:59
€477,- bij MM in Arnhem. Ik dacht ik meld het even voor de geintresseerden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

HD resoluties zijn overrated op 32" en 26". HD is daarentegen wel van belang bij 37" of hoger.

Ik heb een een 27" samsung LCD gehad, met een resolutie van ~1300 x ~700 (weet niet meer precies), en nu gisteren deze 32" plasma gekocht. Neem van mij aan; de beeldkwaliteit ga je als VEEL beter ervaren, ondanks de resolutie. Het ziet er allemaal superstrak uit, ook op de ps3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:00

JvS

Ik heb hem zelf ook

Verwijderd schreef op zondag 09 maart 2008 @ 22:12:
Hier een PS3 op aansluiten is mega zonde. Neem op zijn MINST een HD-Ready tv als je enigszins wil profiteren van de graphics van de PS3. Op deze tv zal een PS3 dezelfde resolutie hebben als een PS2, nogal zinloos dus.
Wat een nonsense. DVD is ook SD en als een PS3 beelden kon maken die gelijk waren als een opgenomen film (op SD!) dan zou ik het toch wel mooier vinden dan een PS2. Er verandert meer dan alleen resolutie (of is een Xbox of een PS2 ook geen verbetering tegenover een Supernintendo, allemaal SD toch? :P).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1