Digitale camera

Pagina: 1
Acties:

• Rush
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-04-2024

Rush

joris is

Topicstarter
Hoi,

Ik wil een digitale camera gaan kopen alleen nu heb ik totaal geen verstand van die dingen. Ik weet alleen dat ze allemaal super duur zijn.

Kan iemand mij vertellen waar ik op moet letten als ik zo'n ding ga kopen, welke camera's nu een goede prijs/kwaliteit verhouding hebben en of ik perse zo'n dure moet kopen voor een beetje kwaliteit, en welk merk het beste is.

bvd Joris

tremble and despair for i am power!

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Kijk op http://www.dpreview.com
Een onafhankelijke site met ZEEER goede reviews... die gast heeft ze zelf getest.
Je kan camera's vergelijken.
Ik wil je speciaal wijzen op de buyingguide... daar kun je je eigen wensen opgeven... dan rollen er voor jou de meest geschikte camera's uit

Verwijderd

Ik heb netde canon powershot s10 gekocht
http://www.dpreview.com/reviews/read_opinions.asp?prodkey=canon_s10

bij http://www.dynabyte.nl

Maakt goede foto's. Is zo groot als een pakje sigaretten, iets dikker. Past goed in de jaszak. Dus je kunt hem makkelijjk overal meeslepen. Alleen jammer dat je er geen hoesje bij krijgt. En koste F 1399.00

• Rush

Rush

joris is

Topicstarter
Ben ik achterlijk als ik hoop dat er ook goede camera's zijn voor een iets goedkooper prijsje? Ik dacht tussen de 500-1000 pieken.

Verwijderd

Op donderdag 15 februari 2001 20:32 schreef Rush het volgende:
Ben ik achterlijk als ik hoop dat er ook goede camera's zijn voor een iets goedkooper prijsje? Ik dacht tussen de 500-1000 pieken.
Achterlijk wil ik niet zeggen. Laat ik het op optimistisch houden. Kwaliteit kost geld en als je foto's wilt die je op een fastoenlijk formaat wilt (laten) afdrukken heb je een goeie nodig. Als je er een wilt om snel plaatjes voor internet ofzo te maken kun je wel met een goedkopere uit. Maar als je zo'n ding hebt wil je later toch meer en moet je waarsnijnlijk toch weer een andere kopen en uiteindelijk ben je dan veel duurder uit. (tenminste dat heb ik altijd).

• Rush

Rush

joris is

Topicstarter
Ik wil hem toch niet gebruiken om plaatjes mee uit te printen, kan m'n hp 710c toch niet zo mooi dacht ik zo. Maar kan iemand me vertellen wat camera's met een beetje kwaliteit zijn?

Verwijderd

Trust heeft er een in jouw prijsklasse dacht ik. Kwaliteit weet ik nix van

Verwijderd

Volgens de pricewatch is de S10 nu 951 bij office centers

Ron

Verwijderd

Das mooi shit, voor mij dan :'(:'(:'(:'(:'(

• coffeeaddict
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-11-2025
Op donderdag 15 februari 2001 20:32 schreef Rush het volgende:
De kodak dc 2510 is wel een goeie geloof ik kost 799 dacht ik.

• AIKANE
  • Laatst online: 18-03-2025

AIKANE

Grrrrr

Heb zelf nu een Canon Ixus gekocht, maakt (in mij ogen) reete strakke foto's.
Wat ik wel belangrijk vind is dat ie niet te groot mag zijn, je moet er immers mee sjouwen. Ik heb hem (bijna) altijd aan m'n riem hangen, kan ik gelijk schieten mocht dat nodig zijn... :)
En ik heb hem eerst ook bij dpreview bekeken. Een fantastische site!

What the heart requires may never be understood by the mind!

Verwijderd

ik ben erg tevreden met mijn Canon Powershot S100 (De Elph) In Nederland de IXUS.

Compact, user friendly en goede prijs/kwaliteit vehouding...

ik heb echter wel 48 MB gehegen ervoor gekocht, omdat je met 8 vrij weinig kan. Verder ook nog een extra Power-pack (batterij). al in al was ik rond de 1700 piekjes kwijt...

Deze heeft een MEGA pixel van 2.1, optical zoom van 2 en digital van 4.

Let wel, dat hoe hoger je Optical Zoom, hoe beter je foto's zulen zijn!!! Dit gaat hand in hand met de MEGA pixels. De Digital Zoom is echt slecht vergeleken met Optical. Je krijgt vaak van die "hoekkige" beelden...

Ik wilde in 1ste instantie die Sony Cybershot, maar die is voor z'n kwaliteit veeltste duur !!!

wijziging: de Powershot S100 = IXUS

• Rush

Rush

joris is

Topicstarter
Is de Trust photocam lcd 1300 wat? Hij heeft 1.3megapixel,seriële aansluiting, autofocus met macro en automatische flitser. En er zit een 2mb smartmedia kaart bij, uitbreidbaar tot 32mb.

bvd dank voor jullie reacties!

[prijsupdate]de prijs van het dingetje is FL.355,-[/prijsupdate]

Pagina: 1