Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Verwijderd
Ik heb gewoon ingesteld dat "explorer.exe" wordt gestart om "virus te scannen", dan kan je ook onmiddelijk een foto zien wanneer die wordt doorgestuurd.
Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.
Ja klopt. DAT deel heb ik ook al opgelost door dat virusscannen uit te zetten. Maar hij vindt nog steeds MP3's doodgevaarlijk!!!!111Petervanakelyen schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 19:51:
Bij mijn weten was je toch niet verplicht de Live Scanner te installeren ?
Ik heb gewoon ingesteld dat "explorer.exe" wordt gestart om "virus te scannen", dan kan je ook onmiddelijk een foto zien wanneer die wordt doorgestuurd.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Laten hernoemen naar *.liedje, en daarna weer terug hernoemen?spaceboy schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 20:40:
[...]
Ja klopt. DAT deel heb ik ook al opgelost door dat virusscannen uit te zetten. Maar hij vindt nog steeds MP3's doodgevaarlijk!!!!111Niet enkel een waarschuwing. Nee gewoon "Wij weten wat goed voor je is. Het is levenslink als je een MP3 opent. Wij hebben hem voor je weggegooid. Thank us later.".
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)
Verwijderd
hij blijft staat totdat je in die melding klikt op ok, dan wordt hij verwijderd.. vrij irritant maar gewoon zelf even explorer openen werkt primaVerwijderd schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 20:45:
Blijft het bestand dan niet gewoon bij ontvangen bestanden staa, je kan ook proberen de ingebouwde scanner uit te zetten ?
Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)
What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)
[ Voor 5% gewijzigd door basz op 30-01-2008 20:58 ]
Verwijderd
Ook heeft apatch deze functie om dit te disablen.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2008 12:12 ]
Carpe Diem