Toon posts:

v770 naar de kank*r, wat nu?

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
tsja... ik heb door een VETTE voltage mod (lees: kortsluiting in mobo:() m'n diamond v770 (TNT2) opgeblazen :'(. Ik heb geen bonnetje meer van die kaart, dus zit er nog 1 ding op: garantie gelijk met diamond regelen. Alleen zit ik met een groot prob... Die videokaart had ik (hoe kan het ook anders :Y) ) over geklokt. En ja, het is zo dat je dan geen garantie meer ebt zodra ie is ge-o/ced. Zullen "de mannen van diamond" daar ook echt 8er komen :?

Alvast bedankt

Leon

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-08 18:59
nee

Verwijderd

Als er een Hatec stikker op je kaart zit ga dan naar www.hastec.nl . Hastec is de importeur. Goeie service!!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 15 februari 2001 20:21 schreef klausewitz het volgende:
Als er een Hatec stikker op je kaart zit ga dan naar www.hastec.nl . Hastec is de importeur. Goeie service!!
Het gaat mij erom dat ik em niet net zo hard terug krijg, omdat ik em over geklokt heb... De service is idd goed heb ik gehoord :P

• Bierkameel
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Wat nu?
Niet met kank*er spotten zou ik zeggen :(

Alle proemn in n drek

Verwijderd

Topicstarter
hey... ik ben toch niet de enige die een ge- o/c-de videokaart terug wil sturen???

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:29

Smarron

The bend

Hee !! Dat probleem heb ik ook.

Niet overgeclockt .. Maar die van mij doet wel en soms niet ..

Kan ik hem dan ook gewoon terugsturen ?

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 16 februari 2001 10:00 schreef Smarron het volgende:
Hee !! Dat probleem heb ik ook.

Niet overgeclockt .. Maar die van mij doet wel en soms niet ..

Kan ik hem dan ook gewoon terugsturen ?
Dan zeker, toch zou ik als je het bonnetje nog heb hem naar je eigen "dealer" brengen. Die van mij is gewoon KAPOT, en aangezien die van mij over geklokt is/was :( ben ik bang dat ik em terug krijg zonder datie gemaakt is...

Leon

Verwijderd

Nou het lijk mij nogal simpel. Geen zichtbare aandoeningen moeten er aanwezig zijn. Zo had ik mijn duron een keer zwaar overclocked met ook een te hoge multiplier. Toen ook nog eens (heel erg fijn) de cooler uitviel was ie dus stuk. Het stickertje was helemaal verbrandt maar doordat ik m eraf had gehaald en de processor wat had opgepoetst nam powerline m gewoon terug!!!!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Ga eerst naar de zaak waar je hem vandaan hebt.
Je kunt altijd nog een mailtje naar Hastec sturen (als die sticker er op zit, en pas op die gasten van Hastec komen hier ook langs (Hallo VTec ;) ))

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:29

Smarron

The bend

Tja, die van mij kwam niet echt uit een winkel ...

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 16 februari 2001 10:13 schreef hjs het volgende:
Ga eerst naar de zaak waar je hem vandaan hebt.
Je kunt altijd nog een mailtje naar Hastec sturen (als die sticker er op zit, en pas op die gasten van Hastec komen hier ook langs (Hallo VTec ;) ))
zoals ik al zei heb ik het bonnetje niet meer, en dan nemen ze em niet aan bij de dynabyte :(

• Tony Vroon
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Dan zie je nu het nadeel van vrachtwagen/tweedehands-hardware, geen ondersteuning.
Dat oplichten van garantie vind ik trouwens wel erg, daarom wordt extra ondersteuning steeds duurder :(.
Als 'ie kapot is door jouw fout, dan is dat heel jammer maar niet de schuld van de fabrikant :(.

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 16 februari 2001 17:58 schreef Tony Vroon het volgende:
Dan zie je nu het nadeel van vrachtwagen/tweedehands-hardware, geen ondersteuning.
Dat oplichten van garantie vind ik trouwens wel erg, daarom wordt extra ondersteuning steeds duurder :(.
Als 'ie kapot is door jouw fout, dan is dat heel jammer maar niet de schuld van de fabrikant :(.
nounou.. "oplichten"?! ik vind dat wel een heel zwaar woord. Kijk, ze geven bij diamond 5jr garantie, dus dan zou ik em ook binnen 5jr ok kunnen sturen. Ik ga morrugu maar eens bellen (als ze op zat. open zijn) en vragen hoe het zit (niet van het o/cen natuurlijk :+, maar het aderes enz.)

Iedereen bedankt voor de reacties

Leon

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 22:07

Floor-is

5.2

Leon:

Sluit niet elke keer af met je naam ajb, je naam staat al netjes vermeld :)

Bericht hierboven

• Tony Vroon
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Ja het is oplichten ja.
Da's hetzelfde als dat ik m'n monitor van de trap af laat rijden omdat ik over de hond struikel, en ik wil met garantieregeling een nieuwe (dit is waar gebeurd, alleen toen deed de monitor het nog goed. Het gaat om het voorbeeld, past hier mooi).
Garantie is voor fouten van de fabrikant waardoor de hardware het begeeft, bij fouten van jou telt het niet.

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 16 februari 2001 18:31 schreef Floris_Diemel het volgende:
Leon:

Sluit niet elke keer af met je naam ajb, je naam staat al netjes vermeld :)
Ik had het topic al soort van gesloten, mag het dan nog niet ;)
Op vrijdag 16 februari 2001 18:33 schreef Tony Vroon het volgende:
Ja het is oplichten ja.
Da's hetzelfde als dat ik m'n monitor van de trap af laat rijden omdat ik over de hond struikel, en ik wil met garantieregeling een nieuwe (dit is waar gebeurd, alleen toen deed de monitor het nog goed. Het gaat om het voorbeeld, past hier mooi).
Garantie is voor fouten van de fabrikant waardoor de hardware het begeeft, bij fouten van jou telt het niet.
mwaa, als je het zo ziet..., ZOU IK DUS MIJN GELD MOETEN VERHALEN OP DE HD DIE HET NIET DEED EN WAARDOOR IK DUS GING KLOTEN!

• morpheus
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 25-08 08:00
Op vrijdag 16 februari 2001 21:59 schreef Leon_suurmond het volgende:
mwaa, als je het zo ziet..., ZOU IK DUS MIJN GELD MOETEN VERHALEN OP DE HD DIE HET NIET DEED EN WAARDOOR IK DUS GING KLOTEN!
Nee!

Jij bent gaan kloten, terwijl je er dus niet precies wist wat je aan het doen was, anders was het namelijk goed gegaan.

Jij heb een fout gemaakt, en je probeert jou fout te verhalen op de fabrikant. Dat is dus inderdaad zoals eerder vermeld oplichterij. Vergelijkbaar met de verzekering oplichten omdat je dure fototoestel op vakantie is gejat, terwijl je hem nog steeds heb. Je laat namelijk een bedrijf de kosten ophoesten terwijl jij weet dat jij fout zit.

3kwp pvoutput

Verwijderd

Topicstarter
neeneenee... hier komt het precieze verhaal:

er belde iemand op met het bericht: bios verkeerd gefashed
dus zo aardig als ik ben;): kom maar langs
hij kwam langs met compu
bios bij mij goed proberen te flashen. Ik dus naar dos, toen de bios eruit, maar dat gijng fout. OK, mijn Aopen ax6bc kapot. DAT WAS MIJN EIGEN fout, daarom heb ik nu ook een ander mobo (besteld). OK, mobo binnen, alles doet het BEHALVE mijn 2e hd. Ik vanallus proberen, maar nee, no use. Dat aan en uit zetten raak je op een gegeven moment ook zat, dus laat je em aanstaan in de bios om te kijken ofie na een ide-wissel het weer doet (en jah... |:( 8eraf, maar je gaat er niet vanuit) Dus ik de voedingsstekker eruit, sprongen er opeens vonken vanaf!!!. DAMD, mobo kapot, video kapot (cpu en mem doen het nog, meer zat er toen nog niet in). Je kan het dus zo zeggen; als die hd (waar ik in de tussentijd van die 2 mobo's nx mee heb gedaan) het gewoon had gedaan had ik geen prob gehad.

Natuurlijk is het niet helemaal eerlijk tegenover diamond, maar daar gaat/ging dit topic helemaal niet om, het gaat/ging erover OF het eventueel zou kunnen!

Verwijderd

Op vrijdag 16 februari 2001 09:57 schreef Leon_suurmond het volgende:
hey... ik ben toch niet de enige die een ge- o/c-de videokaart terug wil sturen???
ik had mijn v770 ook dood geclocked. is niet meer leverbaar. heb toen een viper II GRATIS gekregen. >:)

edit:
ik had zelfde als jou, geen bonnetje meer enzo. doet hastec niet moeilijk over

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 16 februari 2001 22:41 schreef dj_viro_7 het volgende:

[..]

ik had mijn v770 ook dood geclocked. is niet meer leverbaar. heb toen een viper II GRATIS gekregen. >:)

edit:
ik had zelfde als jou, geen bonnetje meer enzo. doet hastec niet moeilijk over
Whoow, daar heb ik dus wat aan!!! BEDANKT! :):):):P

Verwijderd

Op donderdag 15 februari 2001 21:49 schreef Bierkameel het volgende:

Wat nu?
Niet met kank*er spotten zou ik zeggen :(
Ben ik het helemaal mee eens.
Ik snap niet dat er mods zijn die zulke topics gewoon toestaan.
En gaat het #$!@# maar om een stomme fossiele videokaart !!! :r

• Cliff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-09-2025
Fossiel van nog geen jaar oud?

Ik denk dat ik mijn V770 ook maar kapot maak, ik wil ook best een Viper II >:)

(Dat is een geintje hoor, ik ben heel tevreden met Hastec en zal ze daarom nooit oplichten of slecht behandelen, dat doe ik alleen als het bij mij ook gebeurt)

Verwijderd

Ik heb een hekel aan mensen die met kanker spotten

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-08 15:15
wat nou fossiel? hier betaalde je een jaar geleden nog goudgeld voor. op een beetje processort loopt het kaartje ook nog prima.

Verwijderd

V770 is al veel ouder dan een jaar. Ik denk al bijna twee jaar oud. (ik kan het me nauwlijks nog herinneren 8-) )
En twee jaar oud is gewoon oud. Twee generaties geleden. GF2 > GF256 >TNT2ultra > TNT2.
(Maar fossiel is inderdaad een beetje overdreven, beschimmelt is wellicht wat genuanceerder :Y) )

• Freggel_United
  • Laatst online: 01-07-2025
Op zaterdag 17 februari 2001 14:16 schreef r0ck3t het volgende:
Ik heb een hekel aan mensen die met kanker spotten
Ik ook :(

By each crime and every kindness, we birth our future

Verwijderd

Op zaterdag 17 februari 2001 10:29 schreef Slashhead het volgende:

[..]

Ben ik het helemaal mee eens.
Ik snap niet dat er mods zijn die zulke topics gewoon toestaan.
En gaat het #$!@# maar om een stomme fossiele videokaart !!! :r
ik sluit me aan bij dat kank*r gedeelte..
maar fossiele kaart... je ziet nog genoeg mensen een TNT2 M64 kopen (ik heb het dan wel niet over slimme mensen, maar heb het over mensen :))

Verwijderd

1 DING: BESCHERM DIE STICKER VAN HASTEC MET JE LEVEN :)
hastec mailen...

Verwijderd

Topicstarter
hey... ik spot niet met kanker!

Verwijderd

Jij bent zeker zo'n zielig mannetje dat de hele dag loop te schreeuwen van:

Laat eigenlijk maar, anders doe ik het zelf ook :(!

Dat vind ik dus echt triest rot maar op naar je .... vrienden of praat normaal:(!

• Epsilon
  • Laatst online: 23:31

Epsilon

Op donderdag 15 februari 2001 21:47 schreef Leon_suurmond het volgende:

[..]

Het gaat mij erom dat ik em niet net zo hard terug krijg, omdat ik em over geklokt heb... De service is idd goed heb ik gehoord :P
overklokken wordt softwarematig geregeld dus niemand die er achter komt!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 17 februari 2001 23:10 schreef Ro2 het volgende:
Jij bent zeker zo'n zielig mannetje dat de hele dag loop te schreeuwen van:

Laat eigenlijk maar, anders doe ik het zelf ook :(!

Dat vind ik dus echt triest rot maar op naar je .... vrienden of praat normaal:(!
hey, kan nou NIEMAND van jullie begrijpen dat je aggressief kan worden als je al 2-3WEKEN 8er een 166tje moet zitten?!, ok... het was meschien het verkeerde woord, maar ZO errug is het toch ook weer niet. Verder iedereen bedankt voor de ON-TOPIC-replys

edit:
errug triest dat je m'n maten erbij gaat betrekken
Pagina: 1