Ik probeer nu al 2 dagen mijn geluidskaart eindelijk geinstalleerd te krijgen maar het wil maar niet leuken, er was steeds een probleem, uiteindelijk heb ik al die problemen op te weten lossen met hotfixes van microsoft. (kb888111, en nog wat andere) maar wanneer ik nu de driver probeer te instaleren krijg ik "the audio driver files do not support your computer hardware"
Ik heb een asus formula special edition als moederbord en met een 'onboard' geluidskaart (die je werkelijk in een pci slot moet stoppen
) met flink wat gegoogle kom ik der nog geen wijs uit. Iemand een idee? (Dit is bij de drivers die ik bij mijn moederbord heb gekregen)
Ps. nieuwe onderdelen allemaal net binnen, dus heeft nog niet eerder gewerkt.
Edit: voor de duidelijkheid ik heb in device manager steeds drivers moeten herinstaleren. Stond steeds een geel uitroeptekentje bij. Nu staat er nog een geel uitroeptekentje bij "Audio device on high definition audio bus" daar heb ik ook naar gegoogled, aantal 'hotfixes' gedownload maar die halen dat uitroeptekentje niet weg.
Ik heb een asus formula special edition als moederbord en met een 'onboard' geluidskaart (die je werkelijk in een pci slot moet stoppen
Ps. nieuwe onderdelen allemaal net binnen, dus heeft nog niet eerder gewerkt.
Edit: voor de duidelijkheid ik heb in device manager steeds drivers moeten herinstaleren. Stond steeds een geel uitroeptekentje bij. Nu staat er nog een geel uitroeptekentje bij "Audio device on high definition audio bus" daar heb ik ook naar gegoogled, aantal 'hotfixes' gedownload maar die halen dat uitroeptekentje niet weg.
[ Voor 18% gewijzigd door jorde op 30-01-2008 16:13 ]