Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Kaspersky 7.0.1.321 foutmelding 1402

Pagina: 1
Acties:

• brommer1
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
Als ik probeer Kaspersky 7.0.1.321(deuts) te installeren krijg ik deze foutmelding( bij mij in NL):
Fehler 1402. Schluessel HKEY_LOCAL_MACHINE/SOFTWARE/Microsoft/SecurityCenter/Monitoring/KasperskyAntivirus kann nicht geoeffnet werden

Op het deutse form weten ze het ook niet, heb al op google gekeken en alle antwoorden geprobeerd maar niks help.

Gebruik Windows Vista Business zonder UAC(anders werken sommige progamma's niet)

Ik dacht Norton moeilijk was maar KIS kan ook lastig zijn om te installeren

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Wat is een deutse form? Een bepaald Duits forum?

Ik begrijp dat het om KIS ipv KAV gaat. Open deur: heb je wel rechten op de desbetreffende sleutel; installeer je bijv wel met admin rechten? Zo niet: zorg dat je die krijgt. Zo wel: kijk eens met MS Process Monitor wat er fout gaat.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
Klik op rechtermuisknop op de installer en "Uitvoeren als Administrator".

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

• brommer1
  • Niet online
Laatste oplossing hielp ook niet, ik bedoelde het Deutse Kaspersky-Forum.
Het lijkt wel een KIS 7 probleem, daar is het probleem ook bekend en ook geen oplossing.

Krijg ook geen machtiging geinstalleerd bij de KEY_LOCAL_MACHINE/SOFTWARE/Microsoft/Security,
Ik werk alleen op deze computer heb alle rechten.

Ga niet zoveel rommelen in het register, daar heb ik geen verstand van.

• BoGhi
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-09 10:42
Tja, het installeren van Kaspersky geeft helaas nogal es problemen. Meestal wordt het dan vrij snel opgelost in een update van Kaspersky, maar goed. Algemene tips:
  • Verwijder een eventueel eerder geïnstalleerd Antivirus programma grondig, bv. mbv een apart ´cleaning tool´ van die leverancier
  • Gebruik een account met voldoende (admin)rechten. in dit specifieke geval staan de machtigingen van de genoemde registry key zo te zien niet goed, dit kun je aanpassen
  • Download dus de laatste install

Programmers don't die. They GOSUB without RETURN

• brommer1
  • Niet online
Probleem is op gelost, bij een kennis de HKey sleutel(KEY_LOCAL_MACHINE/SOFTWARE/Microsoft/SecurityCenter/Monitoring) wat bij mij ontbreekt. gekopieerd en geinstalleerd.

Heb nu gezien wat er ontbrak, bij mij was monitoring weg, daarom ging het niet, gelijk een reserve bestand aan gemaakt.

Bedankt voor alles.
Pagina: 1