Toon posts:

SB Live 5.1 + DTT3500. Digitale uitgang prob

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ,

Ik heb een SB Live! 5.1 platinum met een DTT3500 . Geen echt problemen, maar ik moet m'n muziek spelen met de 2 analoge uitgangen (front en rear out). m'n oude DTT2500 vond ik eigenlijk beter klinken qua muziek maar ok ik kan er mee leven.
Probleem is echter dat als ik m'n DTT aansluit op de digitale uitgang van m'n Live (of onrechtstreeks op de extra dig. uitgang van m'n Live drive) heb ik geen geluid.
Als ik bij m'n geluidsinstellingen "enkel digitale uitvoer" selecteer heb ik echter geen enkel probleem ... maar dan komt er niks meer uit m'n analoge uitgangen, en ik wil m'n stereo daar op aansluiten zoals ik vroeger ook altijd al had...
Met m'n DTT2500 en live 1024 ging dat perfect ... wel raar: onder windows 2000 kreeg ik op geen énkele manier geluid uit m'n digitale uitgang, terwijl onder ME deze perfect werkte ... nu met deze 5.1 echter is het in beide een probleem ....

suggesties ? ik heb geen zin om kabels te gaan 'splitten' eigenlijk ... de digitale uitgang is er, dan moet hij ook maar werken zoals bij m'n vorige live!

in ieder geval bedankt

JCviggen aka DD

Verwijderd

nog een stereo als je al een 3500 hebt :?

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 15 februari 2001 20:13 schreef iefje het volgende:
nog een stereo als je al een 3500 hebt :?
Die 3500 vind ik niet je van het met muziek afpslen ... valt beetje tegen ... 2500 is minstens zo goed ... in combinatie met m'n stereo is dat echter best goed :)
In DVD of games is dit ding echter wel uitstekend ... maar de meerprijs tov de 2500 ... beetje spijt van ... het is vooral voor de "show" eigenlijk ;) veel lampjes en een volumeknop die via afstandsbediening en servo bediend wordt ... maar nuttig ... beter wat geld besparen ;)

Maar ik ben er niet ontevreden van

enkel die dig out wil ik oplossen

DD