[Outlook 2007] Mails tonen geen text

Pagina: 1
Acties:

• CBA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-03 09:45

CBA

een vat, een vat, een vat !

Topicstarter
Momenteel draai ik Outook 2007 op Windows XP en ik connecteer naar een exchange server.

Het probleem: E-mails van andere personen die automatisch verplaatst worden dmv mijn regels hebben geen text meer, wel nog een bijlage en onderwerp.

E-mails die ik zelf verstuur zien andere mensen als een lege e-mail, onderwerp en bijlage zien ze wel. Wanneer ze echter Autovoorbeeld aanzetten kunnen ze wel een stuk van mijn mail lezen.

Ik zie de mails in m'n verzondem items ook zonder tekst. Momenteel heb ik echter ook 2 collega's die hier last van hebben.

Enig idee wat ik kan doen zodanig dat mensen terug mijn mails kunnen lezen en ik hun mails nog kan lezen ?

Als jullie meer info wensen vraag maar.

Diablo 3 Profiel - WoW Warrior

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:36
Toevallig AVG draaien?

Zo ja, eens proberen de intergratie van AVG met Outlook uit te schakelen.

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-03 09:47

pasta

Ondertitel

Signature

• CBA

CBA

Topicstarter
The Realone schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 14:54:
Toevallig AVG draaien?

Zo ja, eens proberen de intergratie van AVG met Outlook uit te schakelen.
Neen geen AVG draaien, ja dat had ik ook al gevonden op het internet, we draaien hier McAfee Antivirus.

• The Realone
Misschien kun je iets specifieker zijn in wat je al wel en niet getest hebt. Het is namelijk een vaker voorkomend probleem met geen duidelijke specifieke oplossing.

Wat ik lees en vaker heb gehoord zijn dingen als het uitschakelen van de virusscanner intergratie. Ik zocht daarop en vond AVG maar nu ik het wat beter bekijk wordt mensen in sommige gevallen ook gevraagt dit te testen met Norton en McAfee. Anyway, probeer dat eens.

Ook dingen als encoding veranderen zie ik voorbij komen, wellicht dat je daar iets mee kan.

Be more specific! :)

• CBA

CBA

Topicstarter
OK wat heb ik getest.

Aangezien wij hier beperkte rechten op de McAfee virusscanner hebben en deze elke dag terug gepusht worden naar de normale instellingen heb ik wel al de virusintegratie in MvAfee uitgezet voor Outlook, dit gaf geen oplossing.

Ik heb voor exchange de caching ingesteld en en dan als modus gekozen Volledige Items Downloaden.

Voor de rest veel héén en weer gemail met een collega. Wat we nu ook merken, als ik een mail stuur naar m'n collega ziet hij niets van text, beantwoord hij deze dan komt de tekst weldegelijk zichtbaar maar naar m'n origineel onderwerp te staan.

• The Realone
Ik blijf er bij dat het een virusscanner probleem is.

Als het goed is zit er ergens in Outlook iets als een add-in manager.

Tools --> Options --> Other --> Advanced Options --> Add-In Manager

Niet zeker, heb hier op het werk geen Outlook, maar zoek eens in die richting. Daar zal McAfee bij staan, die kun je uitschakelen als het goed is.

Je geeft trouwens aan dat je beperkte rechten hebt, misschien een idee om bij de netwerk admin te gaan "klagen"?

• CBA

CBA

Topicstarter
Niemand heeft volledige rechten op de McAfee virusscanner hier, wordt gepusht door ePolicy Orchestrator Agent. Iedereen hier werkt met deze virusscanner helaas zijn we wel maar met 3 mensen die problemen hebben op de 60 ofzo.

Add-in Manager bestaat niet meer in Outlook 2007 of het zit ergens volledig anders, enige plugin die ik draaien heb is Barracuda Spam Firewall plugin voor outlook en die zorgt ervoor dat ik een extra tabblad in de opties heb. De andere 2 personen met dit problemen hebben deze plugin niet, dus daar ligt het ook al niet aan.

Ah de invoegtoepassingen zitten nu onder Opties- > Vertrouwenscentrum (in het Nederlands) en daar staat de virusscanner zelf niet tussen.

Pagina: 1