Toon posts:

welke processoren passen er op een 6VTA2 chaintech

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kom er maar niet achter welke processoren er om mijn chanintech 6VTA2 mobo kunnen. Dit type is nl. niet op de chaintech site te vinden. Kan iemand hier meer over vertellen (graag ook laten weten waar die info vandaan komt zodat ik zelf ook nog dingen kan nakijken)? Alvast bedankt.
Oja, er zit nu een PII 350 op.

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Weet je zeker dat je dat typenummer goed hebt? Ik heb effe gezocht, maar er is werkelijk NIETS over te vinden. Zelfs geen bios update. Misschien dat het stiekem een 6ATA2 is? Verder weet ik het ook niet. Heb 3 zoekmachines losgelaten op zowel chaintech als 6VTA2 en NO GO.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• RgR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-08 12:41

RgR

http://www.chaintech.com.tw/BIOS/Models/6VTA2.htm

Hier staat een bios update voor dit model. Maar informatie over het moederbord is niet te vinden.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb van chaintech zelf te horen gekregen dat 6VTA2 het type mobo is dat ik heb. Inmiddels had ik het ook al van iemand gehoord na dat ik mijn award id-string had door gegeven.

Het is wel erg vaag dat er geen info over dit type bij chaintech te vinden valt. In ieder geval bedankt voor het adres van de update. :)

Ik hoorde trouwens bij hardwareinfo dat iemand van Chaintech had gehoord dat er een PIII 600 of een Celleron 500 kan. Dat zou wel een hele verbetering zijn.