Deze sig is een manueel virus!! Als je dit leest heb je het. Mail dit bericht naar iedereen die je kent, en verwijder alle bestanden van je computer.
Controleer of het IIS worker proces zich niet onnodig vaak recycled. In de event log van de 2003 machine zou je dat kunnen traceren. Door een recycle zou de cache leeggemaakt kunnen worden.
Zaken die kunnen zorgen voor een Recycle van een IIS worker proces:
- Aanpassingen in de web.config
- Ik heb ooit meegemaakt dat er logfiles in de \bin directory weg werden weggeschreven (wat not done is). Hierdoor zal IIS ook een recycle uitvoeren.
HTH
Zaken die kunnen zorgen voor een Recycle van een IIS worker proces:
- Aanpassingen in de web.config
- Ik heb ooit meegemaakt dat er logfiles in de \bin directory weg werden weggeschreven (wat not done is). Hierdoor zal IIS ook een recycle uitvoeren.
HTH
It’s nice to be important but it’s more important to be nice
Ik ga morgen kijken ofdat het iis worker process recycled, zit vandaag thuis.
De app heeft een eigen log folder, dus dat zal het niet zijn.
De app heeft een eigen log folder, dus dat zal het niet zijn.
Deze sig is een manueel virus!! Als je dit leest heb je het. Mail dit bericht naar iedereen die je kent, en verwijder alle bestanden van je computer.
wat versta je onder cache?
Aspirant Got Pappa Lid | De toekomst is niet meer wat het geweest is...
Waneer ik iets ( één Regel / of een Tabel ) nodig heb, dan word er eerst in System.Web.HttpContext.Current.Cache gekeken ofdat deze reeds opgehaalt is, als ie er al staat, dan word hetgeen ik nodig heb daar uitgehaalt, en anders via de database, waarna het in cache geplaatst word.
Nou lijkt het dus het geval te zijn dat de cachekeys nog wel herkent worden alleen dat de objecten allemaal leeg zijn.
En dit laatste doet zich dus niet voor waneer ik Trace informatie laat genereren.
C#:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
| public static DataTable GetTable(string commandText, SqlParameter[] param, string tableName, bool useReadCache, bool writeToCache, string cacheKey,int minutesValid) { DataTable dt; if((System.Web.HttpContext.Current.Cache[cacheKey]==null)||(!useReadCache)) { dt = GetTable(commandText, param, tableName); if(writeToCache) System.Web.HttpContext.Current.Cache.Insert( cacheKey, dt.Copy(), null, DateTime.Now.AddMinutes(minutesValid), TimeSpan.Zero); } else { dt = ((DataTable)System.Web.HttpContext.Current.Cache[cacheKey]).Copy(); dt.TableName = tableName; } return dt; } |
Nou lijkt het dus het geval te zijn dat de cachekeys nog wel herkent worden alleen dat de objecten allemaal leeg zijn.
En dit laatste doet zich dus niet voor waneer ik Trace informatie laat genereren.
Probleem gevonden:
Om de een of andere reden werd er bij een postback foute viewstate informatie doorgegeven.
Om de een of andere reden werd er bij een postback foute viewstate informatie doorgegeven.
Pagina: 1