Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[javascript/HTML]

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem, ik moet een input met het type password zien te bewerken omzo het te kunnen encoden en verzenden. Alleen ik kan geen toegang tot mijn password krijgen. Ik heb al geprobeerd om alle keyboard toetsen te checken en die door te sturen naar een ander input gedeelte

Dit werkt helaas niet omdat hij niet kan verwijderen, backspace of alles selecteren en deleten/knippen of plakken werkt niet hoe los ik dit op?
dit is de code
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
function loginn(e)
{
var keynum;
var keychar;
var numcheck;

if(window.event) // IE
  {
  keynum = e.keyCode;
  }
else if(e.which) // Netscape/Firefox/Opera
  {
  keynum = e.which;
  }
keychar = String.fromCharCode(keynum);
document.login.rpassword.value = document.login.rpassword.value+keychar;
return true;
}
<input type=hidden id=rpassword name=rpassword value=''></input>
<input type=password name=password id=password onkeypress="return loginn(event)"></input>
natuurlijk staan deze bij de voor de rest wel in de goede haakjes.
Een herhaling van mijn vraag:

Dit werkt helaas niet omdat hij niet kan verwijderen, backspace of alles selecteren en deleten/knippen of plakken werkt niet hoe los ik dit op?

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:15

crisp

Devver

Pixelated

Waarom wil je dat per toetsaanslag doen? Je kan toch bij het daadwerkelijk versturen van het formulier (onsubmit event) de waarde (.value) van de input uitlezen en in 1 keer encoden?

Intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
Zou niet kunnen omdat hij niet de value in 1 keer wil uitlezen, in ff doet hij moeilijk en geeft hij geen code, daarnaast is mijn inlogscherm in meerdere stappen, en moet hij eerst data aanvragen om te encoden. Ik kan mijn value van mijn password op 1 of andere manier niet uitlezen, dacht dat dit aan een beveiliging lag?

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 13:03:
Zou niet kunnen omdat hij niet de value in 1 keer wil uitlezen, in ff doet hij moeilijk en geeft hij geen code, daarnaast is mijn inlogscherm in meerdere stappen, en moet hij eerst data aanvragen om te encoden. Ik kan mijn value van mijn password op 1 of andere manier niet uitlezen, dacht dat dit aan een beveiliging lag?
Dit werkt bij mij anders gewoon :?
HTML:
1
2
<input type="password" id="password">
<button onclick="alert(document.getElementById('password').value)">Click!</button>

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 13:03:
Je moet ook niet via dit soort truuks je elementen benaderen:
JavaScript:
1
document.login.rpassword.value
Werk via nette dom methodes als getElementById() of getElememtsByTagname(). Is allemaal duidelijk gedocumenteerd. Wanneer je daarvan je object hebt, kan je de property value makkelijk benaderen, *ook* bij passwords, *ook* in Firefox ;)

Verwijderd

Topicstarter
heb het al gevonden, dom foutje. Ben daar eindelijk ook achter met getelementbyid. Stuk simpeler en makkelijker id's te vinden :P
Pagina: 1