"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-
offtopic:
Heb je een reden om je topic bold te maken...?
Heb je een reden om je topic bold te maken...?
Heb je contact opgenomen met de support afdeling van Asus ?
Heb je geprobeerd om (eventueel naar een oudere versie) opnieuw te flashen ?
Wat was de reden dat je de bios hebt "geupgrade" ?
Wat wil je nu eigenlijk met je topic bereiken ?
Eerst het probleem, dan de oplossing
Ik heb hem gewoon bold gemaakt zonder reden.
Maar ik heb geen contact opgenomen met de asus afdeling. Verder als ik wil flashen naar een oudere versie dan wil dat niet, dan zegt die dat de versie die ik probeer te flashen ouder is dan de huidige. Ik heb mijn bios gewoonweg geupgrade omdat er een nieuwe versie verkrijgbaar was, maar niet echt met een doel.
Mijn doel is, dat ik wil weten ofdat het werkelijk de oorzaak kan zijn van de biosflash, mijn pci-e probleem.
Maar ik heb geen contact opgenomen met de asus afdeling. Verder als ik wil flashen naar een oudere versie dan wil dat niet, dan zegt die dat de versie die ik probeer te flashen ouder is dan de huidige. Ik heb mijn bios gewoonweg geupgrade omdat er een nieuwe versie verkrijgbaar was, maar niet echt met een doel.
Mijn doel is, dat ik wil weten ofdat het werkelijk de oorzaak kan zijn van de biosflash, mijn pci-e probleem.
Je hebt het bios een complete reset gegeven na het flashen zoals in de handleiding staat ?
Als je in je handleiding kijkt (daarom heb je die dingen ) staat dat je bij het menu:
chipset-
|--> North bridge Configuration
En dan de PEG Link Mode
Dit is de snelheid van je PCI-E Slot van je grafische kaart.
Maar dit had je zelf ook kunnen lezen....
Als je in je handleiding kijkt (daarom heb je die dingen ) staat dat je bij het menu:
chipset-
|--> North bridge Configuration
En dan de PEG Link Mode
Dit is de snelheid van je PCI-E Slot van je grafische kaart.
Maar dit had je zelf ook kunnen lezen....
[ Voor 60% gewijzigd door geforce5_guy op 30-01-2008 12:30 ]
Verwijderd
jij zegt het geforce, ff je batterij eruit.... bakje koffie en het zou gewoon moeten werken, ik zou niet terugflashen als het echt niet meer anders kan
Heey tweakers bedankt voor de moeite. Wat bleek nadat ik dus vannacht mijn pc uit heb gedaan en net weer aan heb gedaan, stond de pci-e weer op x16, ik weet niet hoe dit komt. Maar hij doet het weer perfect.
Dit topic kan op slot.
Dit topic kan op slot.
Pagina: 1