Toon posts:

Packard Bell laptop geschikt om films en muziek te bewerken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bij de dynabite zag ik in het foldertje een Packard Bell SB88-P-019
staan.

dit zijn de specs:

Processor: Intel® Core™ 2 Duo Processor T5450 1.66 GHz Gewicht: 3,5 kg
Geheugen: 3072 MB Draadloze netwerkkaart: ja
Kaartlezer: ja Webcam: ja
Harddisk: 320 GB (2x 160 GB) Beeldscherm: 17" Diamond View breedbeeld
CD-/DVD-Rewriter: DVD+/-R/RW Double Layer Bluetooth: ja
Geluidskaart: onboard Netwerkkaart: ja
Videokaart: 512 MB nVidia GeForce Go 8600M GS Besturingssysteem: Windows Vista™ Home Premium (NL/UK Dual Boot)
FireWire: ja Garantie: 12 Mnd garantie, haal&breng service aan huis, 6 mnd op accu/batterij

Nu ben ik bezig met adobe after effects om video filmpjes te maken (net begonnen) en ben van plan om in de nabije toekomst ook een privestudiootje te openen om zelf muziek te maken. Een laptop leek me dan handiger, maar ik weet niet of deze specs goed genoeg zijn of dat jullie nog andere suggesties hebben?

Laat maar horen

EDIT: of kan ik voor dat geld maar beter deze kopen? Apple schijnt wel beter te zijn voor photoshop en dergelijke. https://www.dynabyte.nl/a...Apple-2.0-GHz-MacBook-Wit

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2008 11:45 ]

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:34
Je hebt nu wel 2 totaal verschillende laptops zeg.. De eerste is een dik 17" bakbeest met dikke videokaart en lekker veel schijfruimte. De 2e is een kleine 13.3" Apple met weinig schijfruimte en een integrated videokaartje.

Dit soort topics mogen ook al niet van het CSL Beleid en zal ook wel worden gesloten binnen korte tijd. Het is ook duidelijk dat je weinig hebt gezocht en je niet hebt ingelezen over laptop hardware.. Verder zijn prijzen + budget ook wel handig mochten we advies willen geven...

Ik zou, mocht je echt aan laptop willen (desktop lijkt me een stuk beter als je hem niet mee gaat nemen), bedenk goed wat jij nodig hebt. Ik denk dat veel schijfruimte een pre is bij veel videobestanden, eventueel een externe HDD via eSATA. De beste videokaart lijkt me niet nodig, maar ik zou ook geen Integrated nemen, dus een GF 8400M > of HD 2400>. Verder lijkt me een vrij vlotte Core 2 Duo ook wel handig. Denk aan een T7250 of hoger.