Bij de dynabite zag ik in het foldertje een Packard Bell SB88-P-019
staan.
dit zijn de specs:
Processor: Intel® Core™ 2 Duo Processor T5450 1.66 GHz Gewicht: 3,5 kg
Geheugen: 3072 MB Draadloze netwerkkaart: ja
Kaartlezer: ja Webcam: ja
Harddisk: 320 GB (2x 160 GB) Beeldscherm: 17" Diamond View breedbeeld
CD-/DVD-Rewriter: DVD+/-R/RW Double Layer Bluetooth: ja
Geluidskaart: onboard Netwerkkaart: ja
Videokaart: 512 MB nVidia GeForce Go 8600M GS Besturingssysteem: Windows Vista™ Home Premium (NL/UK Dual Boot)
FireWire: ja Garantie: 12 Mnd garantie, haal&breng service aan huis, 6 mnd op accu/batterij
Nu ben ik bezig met adobe after effects om video filmpjes te maken (net begonnen) en ben van plan om in de nabije toekomst ook een privestudiootje te openen om zelf muziek te maken. Een laptop leek me dan handiger, maar ik weet niet of deze specs goed genoeg zijn of dat jullie nog andere suggesties hebben?
Laat maar horen
EDIT: of kan ik voor dat geld maar beter deze kopen? Apple schijnt wel beter te zijn voor photoshop en dergelijke. https://www.dynabyte.nl/a...Apple-2.0-GHz-MacBook-Wit
staan.
dit zijn de specs:
Processor: Intel® Core™ 2 Duo Processor T5450 1.66 GHz Gewicht: 3,5 kg
Geheugen: 3072 MB Draadloze netwerkkaart: ja
Kaartlezer: ja Webcam: ja
Harddisk: 320 GB (2x 160 GB) Beeldscherm: 17" Diamond View breedbeeld
CD-/DVD-Rewriter: DVD+/-R/RW Double Layer Bluetooth: ja
Geluidskaart: onboard Netwerkkaart: ja
Videokaart: 512 MB nVidia GeForce Go 8600M GS Besturingssysteem: Windows Vista™ Home Premium (NL/UK Dual Boot)
FireWire: ja Garantie: 12 Mnd garantie, haal&breng service aan huis, 6 mnd op accu/batterij
Nu ben ik bezig met adobe after effects om video filmpjes te maken (net begonnen) en ben van plan om in de nabije toekomst ook een privestudiootje te openen om zelf muziek te maken. Een laptop leek me dan handiger, maar ik weet niet of deze specs goed genoeg zijn of dat jullie nog andere suggesties hebben?
Laat maar horen
EDIT: of kan ik voor dat geld maar beter deze kopen? Apple schijnt wel beter te zijn voor photoshop en dergelijke. https://www.dynabyte.nl/a...Apple-2.0-GHz-MacBook-Wit
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2008 11:45 ]