Toon posts:

'Reviews, .plans & redactieblogs'

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Waarom staat .plans tussen 'Reviews, .plans & redactieblogs' in het kopje rechtsboven op de frontpage?
Neem nu dit plan plan: Reacties uitgeschakeld in Vraag & Aanbod van dinsdag 29 januari 2008.
In het kopje staat deze er niet tussen terwijl de oudste post van 14 januari is.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:35
Omdat sommige .plans dusdanig belangrijk zijn dat ze wel onder dat kopje komen te staan. Dat geldt over het algemeen niet voor veranderingen in bijvoorbeeld de Pricewatch of V&A, maar wel weer voor prijsvragen endergelijke.

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal toch niet de enige zijn die dat niet verwacht?
Ik bekijk vaak of er nog wat nieuws tussen zit maar per toeval kom ik er net achter dat ik heel veel heb gemist.
ik had !plans rechtsonder op de pagina ook wel gezien toen ik hier voor het eerst kwam maar als je nooit zover naar beneden scrolt merk je dat dus ook niet. en ik scrol niet naar beneden omdat ik verwacht in het vakje 'Reviews, .plans & redactieblogs' de !plans te vinden.

niet handiger om !plans uit het titel kopje te halen. en belangrijke !plans er gewoon tussen te zetten?

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22-02 11:14

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Net zoals bij de nieuwsaankondiging worden alleen belangrijke artikelen aangekondigd. In de praktijk zijn dit alle reviews en redactieblogs en alleen belangrijke .plans. De .plans strijden in de aankondigingen om aandacht met de reviews en we zien liever dat die artikelen de meeste views krijgen omdat er de meeste tijd in is gestopt.

De .plans blijven onderaan de pagina over het algemeen wel erg lang staan (veel langer dan andere artikelen), zodat je langer de kans krijgt om ze te vinden. .Plans die van acuut belang zijn voor de gebruikers worden bovenaan aangekondigd. In dit geval lijkt me daar geen sprake van.