Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

dual mouse cursor ( 2 muizen )

Pagina: 1
Acties:
  • 1.983 views sinds 30-01-2008

• _trickster_
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-11 16:21
Ik heb een vraagje, en wat oude meuk gevonden op het forum maar allemaal niet meer recent..

ik zou graag 2 muizen willen gebruiken ( usb ) in windows waarbij ik dan ook 2 cursors krijg.
is dat uberhaubt mogelijk ?
zoja hoe ?

dus niet 2 muizen 1 cursor, maar 2 cursors.

in een monitor setup met 3 monitoren is dat opzich best handig.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

heb ik nog nooit gezien ....

kun je niet de gevoeligheid opdraaien, als de reistijd je niet bevalt

(hier vier monitors )

Iperf

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:49
Nee, dat is niet mogelijk.

The devil is in the details.

• _trickster_
opzich is het niet een zwaar irritant probleem, maar ik heb hier toch een 2de muis liggen die op dit moment bezig is met stof-happen, dus ik was benieuwd of dat mogelijk was...

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 30-11 14:49

Nik

Je kan toch maar naar 1 zo'n pijltje tegelijk kijken?

• MikeVM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-11 20:55

MikeVM

- Baloo -

het zou wel mogelijk zijn om je muis van monitor te laten switchen met een druk op de knop

maar hoe....?

\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

MikeVM schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 23:28:
het zou wel mogelijk zijn om je muis van monitor te laten switchen met een druk op de knop

maar hoe....?
je zet extend desktop op die monitor aan
en je sleept hem gewoon naar de andere monitor ....

geen druk nodig .. gewoon een groote blije desktop

[ Voor 8% gewijzigd door Fish op 29-01-2008 23:32 ]

Iperf

• Bitage
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 25-11 12:33
Omdat ik het ook wel grappig vind even gegoogled. Resultaat: http://cpnmouse.sourceforge.net/
Niet getest, want heb hier niet even 2 muizen ter beschikking (luiheid), maar hopelijk werkt het. Zou wel grappig zijn :>

Thread

• TaraWij
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-02 18:37
Mischien ook handig om eens te kijken naar Auto-It 3, zou je met een simpel scriptje te schrijven kunnen verspringen naar het midden van een monitor. (Met CTRL+1,2,3 ofzo)

• _trickster_
Bitage schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 23:33:
Omdat ik het ook wel grappig vind even gegoogled. Resultaat: http://cpnmouse.sourceforge.net/
Niet getest, want heb hier niet even 2 muizen ter beschikking (luiheid), maar hopelijk werkt het. Zou wel grappig zijn :>

Thread
zo even de app. getest, en het werkt inderdaad goed.
alleen op dit moment 1 min puntje, only for 1 monitor, dus voor mijn dual screen setup gaat het nog helaas niet werken, maar het 'probleem' van 2 muizen te gelijk is opgelost, je ziet keurig 2 cursors, en ze werken perfect on-afhankelijk van elkaar,
even drivertjes instaleren en het werkt, alles staat trouwens perfect uitgelegt hoe het moet, het was met 5 min aan de praat, zonder vloeken !.

hopelijk komt snel de mult-monitor support.

• Florinsz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-11 11:29
_trickster_ schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 00:51:
[...]

zo even de app. getest, en het werkt inderdaad goed.
alleen op dit moment 1 min puntje, only for 1 monitor, dus voor mijn dual screen setup gaat het nog helaas niet werken, maar het 'probleem' van 2 muizen te gelijk is opgelost, je ziet keurig 2 cursors, en ze werken perfect on-afhankelijk van elkaar,
even drivertjes instaleren en het werkt, alles staat trouwens perfect uitgelegt hoe het moet, het was met 5 min aan de praat, zonder vloeken !.

en nu? nu muis je met in elke hand 1 muis?

waarvoor heb je het eigenlijk nodig, als ik vragen mag :) ?

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
_trickster_ schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 00:51:
Gezien het feit dat het laatste nieuws stamt uit 2004 acht ik die kans klein ;) My guess: het ligt op z'n gat :P

[ Voor 6% gewijzigd door RobIII op 30-01-2008 00:56 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• _trickster_
yeah ik denk het ook,
naja ik muis dan niet met 2 handen, maar ik heb dan gewoon 1 muis op het linker beelscherm staan waar ik redelijk veel moet aanklikken ( dir met video's en afbeeldingen )
en op de ander 2 schermen bijvoorbeeld een videobewerkings programma staan.

Verwijderd

Ok, hehe, na drie jaar zoeken eindelijk de goeie term gevonden :dual cursor!
En jij was er ook al naar op zoek...
Al wat gevonden?
Het blijkt dat Celine Latulipe er ook me bezig is, dus het KAN wel!!
Nu nog gewoon op mijn laptop!

GrtFroit

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Als je dan toch een oud topic kickt, controleer dan op z'n minst even of dat project uberhaupt files bevat. Er is nog geen drol ingechecked laat staan releases beschikbaar, het project zit nog in de 'planning' fase en met maar 1 developer erop is het dus niet veel meer dan een brainfart en niets meer dan een luchtkasteel :X
En gezien het feit dat de developer het in Visual basic wil gaan maken acht ik de kans nihil dat er ooit een release gaat komen :X Niets tegen VB ofzo, maar da's toch net zeg maar even het verkeerde taaltje hiervoor...

[ Voor 70% gewijzigd door RobIII op 31-07-2008 01:14 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Verwijderd

Ik kwam dit oude topic tegen, en heb me even aangemeld voor het volgende:

De software van het bedrijf waar ik voor werk maakt dit namelijk mogelijk.

Sinds vorige week is het gratis te downloaden en te gebruiken tot 3 gebruikers. ( 3 muizen).

Het is vrij eenvoudig, plug een aantal devices in, muizen, toetsenborden of tablets. En zo verschijnen er extra cursoren op het scherm.

De software is vooral ontwikkeld om groepen te faciliteren bij het samenwerken, maar als je zelf met twee muizen op een beeldscherm wilt samenwerken is dat natuurlijk ook mogelijk.

Komende maanden zullen extra mogelijkheden worden ontwikkeld. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Maarten

[ Voor 6% gewijzigd door alt-92 op 06-11-2008 10:27 ]

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Sja, hoe goed bedoeld ook: et blijft spammen met je eigen produkt.

En dat zien we liever niet op deze manier hier.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.