Case met Airco?

Pagina: 1
Acties:

• SmauG
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-01-2022
IS dat mogelijk... een compleet airco systeeem in je case te bouwen? :9 dat zou de ideale oplossing zijn voor de hardcore overclocker... stel je voor: AAAAAHHHH 25`c :P dat moet omlaag... ff knoppie drukke... zo! JEEE 15`c

Maarja, het zal allemaal wel weer te groot of te duur zijn... je bent wel in een keer van AL je coolers af, en t kost minder stroom :)

• XthinkZ
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-04 01:45

XthinkZ

+3 Geniaal. :p

Heb ook ooit mijn kast vol met ventilators gehangen, maar sinds ik op een gegeven moment best wel vaak aan de binnenkant van mijn pc zit, heb ik hem nu al bijna zo'n twee jaar open staan. En die ventilators eruitgegooid. Enige wat echt gekoeld moet worden is de videokaart en de processor, maar met open kast heb je voor de rest eigenlijk geen grote ventilator nodig, want de omgevingslucht kan er goed genoeg bij. En je blaast toch alleen lucht van de omgeving ertegenaan, dus als die 20 gaden is kan je zo hard blazen wat je wilt, maar kouder wordt het echt niet.

PS. heb ook een tijdje een grote ventilator erbij gehangen, maar op een gegeven moment ben je die herrie toch zat.

• Accident
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

Er bestaan portable airco's voor ruimtes tot 40m^3 oid dat zal wel goed werken denk ik :)
Alleen ze kosten ongeveer 1000 piek en verbruiken 2.5 kw/h :(

Verwijderd

Luchtvochtigheid ?????????????????

Straks komt de condens uit de cd-speler ! :9

• answer_man
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-08 10:11
een goeie airco ontvochtigd de lucht juist :)

Verwijderd

er zijn ook airco's voor kleinere ruimte's, bijv. 1 die alleen in de zomer je hoefd koel houd als je ligt te maffen.

Verwijderd

Waar is die vent die 3 Desktops in een oude koelkast wou hangen? :P:P:P:P
Pagina: 1