Toon posts:

Anderen ook problemen met C54WMP en CH3NAS

Pagina: 1
Acties:
  • 1.410 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Conceptronic CH3WNAS (networkschijf die ook UPnP-server is) en een Conceptronic C54WMP (media-player).

Dit probleem treedt op bij grote aantallen (muziek-, video- en/of foto-) bestanden. Zodra het totale aantal boven de 10.000 komt, kan ik ze niet meer zien op de C54WMP. De C54WMP komt dan op een moment met de melding "geen muziekbestanden" terwijl er op de CH3WNAS nog volop gezocht wordt. Bij kleinere aantallen bestanden is soms een folder niet te lezen, dat moet ik dan gewoon nog een keer proberen....

Ik heb beiden samen met enkele desktops/laptops aan een Netgear-router hangen, die Netgear is weer verbonden met een ADSL-router/-modem (met maar 2 ingangen vandaar de dubbele constructie) van het oude Versatel.

Conceptronic support dreigt te ontkennen dat ik een probleem heb als bevestigen ze dat zij ook niet altijd in één keer een folder kunnen lezen.

Vraag me af of ik de enige ben met dit probleem én of iemand tips heeft om het op te lossen.
De nieuwste firmware van beide Conceptronic apparaten heb ik al geladen.

Alle reactie en hulp is welkom, samen kosten die apparaten meer dan € 400,- en ze werken maar gedeeltelijk..........

8)7 8)7

Verwijderd

Topicstarter
Probleem is inmiddels samen met Conceptronic prima opgelost met dank aan Conceptronic ! :) :)

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:09

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 05:56:
Probleem is inmiddels samen met Conceptronic prima opgelost met dank aan Conceptronic ! :) :)
En waar lag het probleem nu? Als je dat niet vertelt heeft dit topic voor anderen weinig waarde.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• zeroday
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:18

zeroday

There is no alternative!

Exirion schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 07:20:
[...]

En waar lag het probleem nu? Als je dat niet vertelt heeft dit topic voor anderen weinig waarde.
High end users konden geen +10.000 bestanden in de database proppen die op de disk stonden om zo aan te bieden aan een UPnP AV player ..
of het wel of geen nut heeft om +10.000 bestanden te laten indexeren daar kun je over twisten

om dit wel te laten werken moest er een groot stuk code herschreven worden.

Wan het kon alleen op een alternatieve manier geindexeerd worden omdat er niet veel vrij geheugen is voor zulke grote hoeveelheden bestanden. (sqllite database werkt niet)

Door de Cebit was / is er een kleine vertraging opgetreden maar de firmware is vanaf vandaag beschikbaar .. zie http://www.aroundmyroom.c.../ch3wnas-firmware-update/

vanaf volgende week via de officiele kanalen

There are no secrets, only information you do not yet have