"Thunder? Flash!" "AMD 1200,256DDR,MX400,5.1,MSI 266A"
Op Got verwachten we eigen initiatief, daarom neem ik aan dat je al contact hebt opgenomen met je provider. Wat hadden zij te melden?
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
als het in nederland werkt, maar naar een ander land, en vanuit een ander land niet, dan ligt het zeker weten niet aan je telefoon. buitenland of binnenland zou geen verschil uit mogen maken.
Waarschijnlijk zijn de internationale netwerk regelingen nog niet optimaal voor MMS verkeer. Dit komt waarschijnlijk omdat het naar mijn mening geen populaire techniek is. Het zou natuurlijk gewoon moeten kunnen technisch gezien.
Neem eens contact op met je provider, zoals pven vermeldt, en laat ons je bevindingen weten.
Waarschijnlijk zijn de internationale netwerk regelingen nog niet optimaal voor MMS verkeer. Dit komt waarschijnlijk omdat het naar mijn mening geen populaire techniek is. Het zou natuurlijk gewoon moeten kunnen technisch gezien.
Neem eens contact op met je provider, zoals pven vermeldt, en laat ons je bevindingen weten.
sorry pven, maar waar staat dat de beste poster wel of geen eigen initiatief heeft genomen... wordt gelijk vanalles aangenomen en nog antwoord verwacht ook...pven schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 20:45:
Op Got verwachten we eigen initiatief, daarom neem ik aan dat je al contact hebt opgenomen met je provider. Wat hadden zij te melden?
Ikzelf heb namelijk hetzelfde probleem, ik woon momenteel in noorwegen, maar alles lukt behalve een mmsje, de personen in kwestie krijgen een download link. Ik heb al contact gehad maar je wordt van het kastje naar de muur gestuurd, t-mobile zegt dat het bij onecall fout gaat en onecall bij t-mobile.... Heb al van alles geprobeerd en ben zeker geen noob op telefoongebied. Ook voor de topicstarter, verwacht dat er ergens niet kan worden opgespoord of de ontvanger/verzender een mms telefoon heeft, (misschien door de roaming dekking) en deze bij default een link stuurt.
Mocht je het opgelost krijgen ben ik benieuwd hoe je dat gedaan hebt!
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Zie jij staan dat er al contact is geweest met de provider? Ik niet ...peugeot206gt schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 23:25:
[...]
sorry pven, maar waar staat dat de beste poster wel of geen eigen initiatief heeft genomen... wordt gelijk vanalles aangenomen en nog antwoord verwacht ook...
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Vreemd, het zou gewoon moeten werken lijkt me, GPRS internet werkt immers toch ook?
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
Niet elke provider heeft een contract met elke andere provider. Of het contract betreft alleen gesprekken, en geen SMS, of MMS. Mocht je bij T-mobile zitten, kun je op
https://www.t-mobile.nl/p...bellen/buitenland_in.aspx
het land (in dit geval Noorwegen en Zwitserland) opzoeken, en onder netwerk en diensten de provider selecteren waar je een MMS van wilt ontvangen of versturen. Zit je vriend bijvoorbeeld bij Telenor, kun je wél SMS'en van elkaar ontvangen en versturen, maar géén MMS. Hetzelfde geldt overigens ook voor NetCom.
Ik weet niet of andere providers ook een dergelijke pagina hebben. Ik ben naar deze pagina verwezen door de helpdesk van T-mobile, nadat ik merkte dat SMSjes naar sommige vrienden in de VS wel aankwamen, en andere niet.
https://www.t-mobile.nl/p...bellen/buitenland_in.aspx
het land (in dit geval Noorwegen en Zwitserland) opzoeken, en onder netwerk en diensten de provider selecteren waar je een MMS van wilt ontvangen of versturen. Zit je vriend bijvoorbeeld bij Telenor, kun je wél SMS'en van elkaar ontvangen en versturen, maar géén MMS. Hetzelfde geldt overigens ook voor NetCom.
Ik weet niet of andere providers ook een dergelijke pagina hebben. Ik ben naar deze pagina verwezen door de helpdesk van T-mobile, nadat ik merkte dat SMSjes naar sommige vrienden in de VS wel aankwamen, en andere niet.
2-0-2-2-0-2-0-0-12-12-12-0-2-0-2-2-0-2-0-0-12-12
-----------------------------------------------------------
Voor het versturen en ontvangen van mms-berichten is inderdaad een overeenkomst nodig. Dit betekent niet dat je geen mms-berichten kan versturen of ontvangen van een provider waar wij geen overeenkomst meehebben, maar het wordt niet ondersteund door de twee providers onderling. Er wordt dus geen garantie gegeven dat het werkt.
Let op: voor beide diensten dient er een overeenkomst te zijn. Het kan dus voorkomen dat het ene voor bij provider A sms wordt ondersteund en geen mms en bij provider B mms wordt ondersteund en geen sms.
Je kan op onze website precies zien bij welke providers T-Mobile een overeenkomst heeft voor sms en of mms. Je kiest voor het land waarnaar je een sms of mms bericht wilt sturen, kiest een provider en klikt daarna op de tab voor 'netwerk en diensten'.
Nick Sneijder
T-Mobile Klantenservice BV
Let op: voor beide diensten dient er een overeenkomst te zijn. Het kan dus voorkomen dat het ene voor bij provider A sms wordt ondersteund en geen mms en bij provider B mms wordt ondersteund en geen sms.
Je kan op onze website precies zien bij welke providers T-Mobile een overeenkomst heeft voor sms en of mms. Je kiest voor het land waarnaar je een sms of mms bericht wilt sturen, kiest een provider en klikt daarna op de tab voor 'netwerk en diensten'.
Nick Sneijder
T-Mobile Klantenservice BV
T-Mobile Netherlands BV
Duidelijk, maar wat nou als T-Mobile geen contract heeft met de betreffende buitenlandse provider?
Ik weet zeker dat het aan de andere kant goed zit, want met Vodafone kon ik gewoon MMS versturen en ontvangen van die persoon, en nu ik ben overgestapt naar T-Mobile kan het niet meer. Ik dacht, T-Mobile is een provider die wereldwijd actief is, dus dat zal wel goed zitten, helaas is dat dus niet het geval.
MMS vanuit Nederland kan ik wel gewoon ontvangen en versturen, dus de instellingen zijn ook in orde.
Gaat T-Mobile dan op mijn verzoek een contract afsluiten met de desbetreffende buitenlandse provider of heb ik gewoon dikke pech?
Groeten, Luna
Ik weet zeker dat het aan de andere kant goed zit, want met Vodafone kon ik gewoon MMS versturen en ontvangen van die persoon, en nu ik ben overgestapt naar T-Mobile kan het niet meer. Ik dacht, T-Mobile is een provider die wereldwijd actief is, dus dat zal wel goed zitten, helaas is dat dus niet het geval.
MMS vanuit Nederland kan ik wel gewoon ontvangen en versturen, dus de instellingen zijn ook in orde.
Gaat T-Mobile dan op mijn verzoek een contract afsluiten met de desbetreffende buitenlandse provider of heb ik gewoon dikke pech?
Groeten, Luna
Ga er maar vanuit dat T-mobile NL niet voor één klant een roaming overeenkomst af gaat sluiten. Aannemen dat "iets wel goed zal zitten" is bij het afsluiten van contracten altijd heel gevaarlijk. Je hebt als klant ook zoiets als een onderzoeksplicht.
ws kun je het beste ff met de klantenservice contact opnemen. Kijken of zij voor je uit kunnen zoeken of er iets mogelijk is.
ws kun je het beste ff met de klantenservice contact opnemen. Kijken of zij voor je uit kunnen zoeken of er iets mogelijk is.
Pagina: 1