Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

pop3 email, wordt automatisch gewist ?

Pagina: 1
Acties:
  • 99 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
bij het klikken op verzenden-ontvangen wordt soms mijn postvak in gewist.
ik heb een server van @home. mail.home.nl pop 3
de mails komen ook niet bij verwijderde items.
als ik iets handmatig verwijder komt t wel netjes bij verwijderde items,

wie heeft een tip?

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:43
Automatisch wissen uitzetten

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Verwijderd

je bedoelt verzenden-ontvangen in Outlook (express)?? En je bedoelt je postvak van je webmail??

Verwijderd

Topicstarter
niet in outlook email, maar de extra account van home op de pda.
ik heb een email voorbeeld, een home account, en dan nog outlook email, en sms/mms.
het gaat dan over de home account.
ik kan bij extra kiezen hoe om te gaan met de diverse opties, maar zie niks over automatisch verwijderen?
ook bij verwijderde items blijft alles staan wat ik handmatig verwijder uit de inbox, dus wat nu?

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 20:38:
niet in outlook email, maar de extra account van home op de pda.
ik heb een email voorbeeld, een home account, en dan nog outlook email, en sms/mms.
het gaat dan over de home account.
ik kan bij extra kiezen hoe om te gaan met de diverse opties, maar zie niks over automatisch verwijderen?
ook bij verwijderde items blijft alles staan wat ik handmatig verwijder uit de inbox, dus wat nu?
volgens mij een bekend probleem. eenmaal gelezen is de mail de volgende keer weer weg. kenmerk van pop3. bij imap heb je dat probleem niet

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
En dicht. Check je push-message. :/

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.