Ik wilde vanmiddag eens kijken of ik nieuwe drivers kon vinden voor mijn moederbord. Een nForce 4 SLI AMD. Ik heb toen via de nVidia site gezocht naar de juiste drivers(dacht ik), van 17 december 2007 en deze geinstalleerd, iets wat ik al 100x op verschillende pc's heb gedaan. Na de installatie moest ik mijn pc opnieuw opstarten. Geen probleem dacht ik, tot ik in het logon scherm zou moeten komen waar ik mijn wachtwoord moet invoeren. Mijn monitor ging op zwart, maar gaf niet aan dat hij geen signaal kreeg (normaal wel als de pc uit staat en monitor aan). Ik had al een vermoeden van de verkeerde drivers dus ik ging op mijn laptop kijken welke ik wel had geinstalleerd. Dit bleken drivers te zijn voor een nForce 7 moederbord. Ik ben vervolgens in veilige modus opgestart om te kijken of ik dan de drivers kon deinstalleren. Maar toen ik in het logon scherm kwam kon ik het toetsenbord en de muis niet gebruiken, beide USB, maar een ps2 muis reageerde ook niet. Ik ben vervolgens met mijn laptop gaan zoeken naar hoe ik het laden van drivers tijdens het opstarten uit kan schakelen, maar dat is alleen mogelijk vanuit windows. Ook via de recovery van de installatie cd van windows word ik niet veel wijzer.Ik hoop dat iemand me hierbij kan helpen!!! Ik gebruik Windows XP Pro x64bit btw.
Sony A7R4+A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sony G II 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5