Monitor reparatie adres?

Pagina: 1
Acties:
  • 459 views sinds 30-01-2008

• secoh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-02-2025
Het lijkt of ze steeds schaarser worden: vroeger had je overal dergelijke 'TV-reparatie' shops: weet er nog iemand een in de buurt van Zuid Limburg?

Ik heb hier een monitor waarvan waarschijnlijk een paar condensators het opgegeven hebben -vertical collapse- en ik frot zelf liever niet in monitorvoedingen.

(En nee, nieuwe kopen is geen optie..)

You are standing in an open field west of a white house, with a boarded front door. There is a small mailbox here.

• Twazerty
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15:57

Twazerty

AVCHDCoder developer

Wij hebben nog een reparatie tv zaak. Is alleen beetje uit de richting. (Oss)

Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.

• secoh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-02-2025
azerty1234 schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 21:55:
Wij hebben nog een reparatie tv zaak. Is alleen beetje uit de richting. (Oss)
Ik kom niet vaak, maar wel eens in de richting- als het niet dichterbij te vinden is het me de moeite waarschijnlijk wel- bedankt voor de reactie.

You are standing in an open field west of a white house, with a boarded front door. There is a small mailbox here.

• Twazerty

Twazerty

AVCHDCoder developer

Hier heb je ons adres mocht je nog een keer langs willen komen:

Leeuwerikstraat 17 te Oss. Heb je eventueel nog kabels nodig dan kunnen wij deze bestellen. Van audiovideo kabels tot Sata kabels. :+

Verwijderd

Ik woon in den Bosch en zit met een Compaq P1220 monitor met kuren ...
(De horizontale positie van de weergave krimpt in en zet uit op willekeurige momenten.
Eerst dacht ik dat het kwam omdat de monitor wegens omstandigheden een lange tijd niet gebruikt is maar zeker weten doe ik dit niet.
Tevens sinds kort als ik de monitor uit zet en na een tijdje weer aan zet dan komt het beeld langzaam uit tot de ingestelde weergave (osd) maar net niet helemaal en ik moet ik de horizontale postitie opnieuw corrigeren.)
Nou wil ik best langs komen maar ik draai nachtdiensten en wanneer ik vrij ben dan kan ik eigenlijk niet zonder m'n monitor tenzij ik zeker weet dat reparatie mogelijk is tegen een redelijke vergoeding ..

• Twazerty

Twazerty

AVCHDCoder developer

het is natuurlijk nooit zeker of een reparatie gaat lukken. Mn vader zegt dat het waarschijnlijk bij onderzoekskosten blijft a €15. Je kunt een prijsopgave geven maar meestal zijn de prijzen zeer acceptabel. Je zou even kunnen bellen als je wilt. Dan weet je ook gelijk de openingstijden. Mocht het niet lukken binnen de tijden kan er buiten de tijden om een afspraak worden gemaakt.

0412-623182

[ Voor 9% gewijzigd door Twazerty op 29-02-2008 15:59 ]

Verwijderd

Ik weet wel een paar adressen in zuidlimburg, TS kan me PM'en

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-04 10:44

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Het opzoeken van reparatieshops heeft niet echt met hardwarezaken te maken he ;)
Contactgegevens kunnen natuurlijk geDMed of gemailed worden.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.