Sony Vaio VGN-N31M/W laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 128 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• tjtristan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-06-2025
Vandaag heb ik deze laptop aangeschaft, maar ik had nog een vraagje over het geheugen.
Er zit nu 2x512MB samsung pc5300 geheugen in, dit zou ik willen vervangen door deze:
pricewatch: 1GB x2 (2GB) PC5300 DDR2 SO-DIMM (Corsair, VS2GSDSKIT667D2)

Maar gaat dit werken is de vraag, aangezien laptops hier nog wel is moeilijk over doen.
Ik ben al wat op zoek gegaan op google, maar ik zie nog geen ervaringen waar mensen het geheugen hebben vervagen, ik weet dus niet of deze erg moeilijk doet over het geheugen.

Heeft iemand hier ervaring mee, of kan iemand met zekerheid zeggen dat dit gaat werken?

Alvast bedankt :) .

http://specs.tweak.to/15535

• zonneschijn
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-01 23:01
tjtristan schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 19:09:
Vandaag heb ik deze laptop aangeschaft, maar ik had nog een vraagje over het geheugen.
Er zit nu 2x512MB samsung pc5300 geheugen in, dit zou ik willen vervangen door deze:
pricewatch: 1GB x2 (2GB) PC5300 DDR2 SO-DIMM (Corsair, VS2GSDSKIT667D2)

Maar gaat dit werken is de vraag, aangezien laptops hier nog wel is moeilijk over doen.
Ik ben al wat op zoek gegaan op google, maar ik zie nog geen ervaringen waar mensen het geheugen hebben vervagen, ik weet dus niet of deze erg moeilijk doet over het geheugen.

Heeft iemand hier ervaring mee, of kan iemand met zekerheid zeggen dat dit gaat werken?

Alvast bedankt :) .
Ik heb laatst ook het geheugen van een Sony Vaio vervangen (ouder model). Ik heb gewoon naar een goede webshop (4launch) gemaild met de vraag welk geheugen er in de laptop moet.
Daarna besteld en geen enkel probleem gehad.