Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

internet mobiel vodafone > eee pc

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008

• illog
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-02 14:18
Ten eerste ben ik gaan zoeken naar informatie uiteraard hierover, echter moet ik bekennen dat ik niet van alle termen op de hoogte ben en dus met gebrekkig kennis over het onderwerp best over het een en ander gelezen zou kunnen hebben.

Wat mijn vraag is.. en laat ik deze maar specifiek stellen is of ik met een mobiele internet abbo. icm met een telefoon een eee pc kan voeden met internet.

Het betreft een aansluiting als deze die ik wil afsluiten

http://www.vodafone.nl/sh...9550025&_requestid=469359

En wat ik mij dus afvraag is of je de telefoon kan gebruiken als hotspot zodat je in principe overal online kunt zijn met bijvoorbeeld een eee pc die je met gemak overal mee kunt nemen.

mocht de vraag dubbel op zijn, dan accepteer ik uw verwijzing naar een draad waar dit al eerder is besproken, echter houd u er wel rekening mee dat als het met veel vaktermen besproken is, ik er waarschijnlijk niet zoveel uit haal als u dit doet.

[ Voor 4% gewijzigd door een moderator op 29-01-2008 18:41 . Reden: aanhef en groeten is niet nodig ]

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Er is een algemeen topic waar deze vraag in past: Het algemene "Data Abonnement Discussie" Topic deel 2

Daarnaast wil ik je vragen om toch wel ook even onderzoek te doen, voordat je zomaar hier je vraag plaatst. Via de search van GoT en Google is zeker een-en-ander te vinden als je zoekt naar termen als internet, gsm, laptop, etc.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Dit topic is gesloten.