Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Welke phone te kopen

Pagina: 1
Acties:
  • 135 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Sorry als mijn vraag te simpel is of al ergens beantwoord is ( heb het niet kunnen terugvinden)

Welke telefoon moet ik kopen? ( ik ben écht onwetend)

Wat wil ik kunnen met mijn toestel?

E mail kunnen ontvangen en versturen van meerdere accounts ( zowel zakelijk als privé) Op dit moment werk ik op mijn PC met outlook en daar komen diverse accounts op samen. Als ik een nieuwe mail verstuur kan ik kiezen via welke account ik dat doe. Zoeits wil ik ook graag met mijn telefoon kunnen.

Qwerty toetsenbord zou heel fijn zijn als de toetsen tenminste niet zó klein zijn dat ik er met mijn dikke vingers 5 tegelijk ga indrukken.

Word en Excel documenten die in bijlage per mail binnenkomen kunnen lezen en bewerken

Internet mag, ik kan daar wel wat voordelen van zien maar dan wel alleen als het echt bloedsnel is. ( dus UMTS??)

Verder wil ik er ook graag mee kunnen bellen :-) Muziek, TV, foto etc zijn allemaal leuke extra's om de boel wat op te leuken maar niet noodzakelijk.
Ik heb wat revieuws gelezen over de Samsung F700, I640, HTC Tytn II, HTC P4350 en Apple I Phone maar ik kom er echt niet uit. Overal schijnt wel iets mee te zijn, wel of niet me te kunnen etc. Heeft iemand enig idee wat op basis van bovenstaande wensen een slimmem koop gaat zijn?

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-11 14:45
In jouw geval, zal ik voor de nokia e90 communicator gaan, ondersteund alle functies die je wilt en meer (heb zelf een n82).

http://europe.nokia.com/A4346040

[ Voor 17% gewijzigd door PacinoAllstars op 29-01-2008 17:31 ]

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
De een zal je een F700 aanraden, de ander zal je een iPhone aanraden en de volgende raad je een HTC aan. Bezoek eens wat websites, ga in winkels kijken en bepaal zelf welk toestel je wilt.

Wij kunnen niet bepalen welk toestel het beste bij je past, die keuze zal je zelf moeten maken.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Dit topic is gesloten.