Ik probeer op verschillende FTP's in te loggen en directories te bekijken maar ik krijg telkens time outs en disconnects.
Het probleem doet zich alleen voor bij grotere mappen op een FTP, meestal zo rond de 2,7** bytes.
Ik heb al mijn hele router gereset naar fabrieksinstellingen en firewalls uitgezet maar geeft geen sjoege.
Iemand een idee? Het doet zich voor bij verschillende software pakketten (FireFox, FlashFXP, LeechFTP, WS_FTP, SmartFTP en Cyberduck).
Het ligt sowieso aan een instelling op mijn router, gezien als ik de router ertussen uit haal, ik het probleem niet meer heb.
Errors kunnen bestaan uit:
"[R] 230 User astute logged in.
[R] SYST
[R] 215 UNIX Type: L8
[R] FEAT
[R] 211-Features:
[R] MDTM
[R] REST STREAM
[R] SIZE
[R] 211 End"
of uit:
"[R] 227 Entering Passive Mode (62,41,26,2,168,103)
[R] Opening data connection IP: *.*.*.* PORT: 43111
[R] LIST -al
[R] 150 Accepted data connection
[R] 226-Options: -a -l
[R] 226 71 matches total
[R] Disconnected"
Het probleem doet zich alleen voor bij grotere mappen op een FTP, meestal zo rond de 2,7** bytes.
Ik heb al mijn hele router gereset naar fabrieksinstellingen en firewalls uitgezet maar geeft geen sjoege.
Iemand een idee? Het doet zich voor bij verschillende software pakketten (FireFox, FlashFXP, LeechFTP, WS_FTP, SmartFTP en Cyberduck).
Het ligt sowieso aan een instelling op mijn router, gezien als ik de router ertussen uit haal, ik het probleem niet meer heb.
Errors kunnen bestaan uit:
"[R] 230 User astute logged in.
[R] SYST
[R] 215 UNIX Type: L8
[R] FEAT
[R] 211-Features:
[R] MDTM
[R] REST STREAM
[R] SIZE
[R] 211 End"
of uit:
"[R] 227 Entering Passive Mode (62,41,26,2,168,103)
[R] Opening data connection IP: *.*.*.* PORT: 43111
[R] LIST -al
[R] 150 Accepted data connection
[R] 226-Options: -a -l
[R] 226 71 matches total
[R] Disconnected"
[ Voor 8% gewijzigd door astute op 29-01-2008 17:35 ]
Pickle Rick!