Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Online omzetten van normale site naar PDA friendly site?

Pagina: 1
Acties:
  • 464 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet dat er websites zijn waarmee je een normale website om kan zetten naar PDF friendly sites maar ik kan deze dus gewoon niet meer vinden...

Wie kan me vertellen waar ik deze kan vinden?

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01:57

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

PDA of PDF?
Wat wil je nu precies? Wil je van een bestaande website zien hoe-ie er uit ziet op een willekeurige PDA? Wil je je eigen website PDA-friendly maken? Of wil je PDA-friendly browsen op je eigen PDA?
Veel meer info nodig dus!

[ Voor 6% gewijzigd door Mad Marty op 29-01-2008 16:49 ]

Rail Away!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Mad Marty schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 16:49:
PDA of PDF?
Wat wil je nu precies? Wil je van een bestaande website zien hoe-ie er uit ziet op een willekeurige PDA? Wil je je eigen website PDA-friendly maken? Of wil je PDA-friendly browsen op je eigen PDA?
Veel meer info nodig dus!
I presume PDA, anders zou ie niet in PSGG posten.

Anyway: bedoelt ge niet Opera Mini? Die doet dat zelf?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Alors.

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-11 09:49

Bosmonster

*zucht*

Zolang je fatsoenlijke (semantisch correcte) html schrijft heeft Opera mini er over het algemeen geen problemen mee. Ook andere mobile browsers hebben tegenwoordig wel een zoom-systeem waarmee je normale sites prima kunt bezoeken of als de html dus correct is wordt ie wel logisch weergegeven.

Als je dat moeilijk vindt kun je beter losse site maken voor mobiel gebruik (mobile.domein.nl ofzo).

[ Voor 15% gewijzigd door Bosmonster op 29-01-2008 17:17 ]

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Deze topicstart is erg mager. Je geeft niet aan wat je zelf al hebt onderzocht en geprobeerd, daarbij weet niemand of je nu PDF of PDA bedoelt. Als ik op Google zoek naar diverse relevante termen, dan vind ik honderden hits die relevant kunnen zijn. Wij kunnen niet bepalen waar je naar hebt gezocht, maar wordt wat creatiever met je zoektermen.

Dit topic voegt op deze manier verder niet veel toe aan GoT.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.