Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb problemen met mijn taak balk (de icoontjes die je in je balk kunt zetten naast die windows button).

Ik heb er nu 5 staan (firefox,mediaplayer,msn,email,en bureoblad weergeven)
maar als ik een game doe (bijv battlefield 2) en ik stop met gamen,dan zijn 3 van de iconen in mijn taakbalk weg. (de laatst 3 zijn dan weg).

Wat kan ik hier aan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:58

ThunderNet

Flits!

Heb je de nieuwste drivers voor je videokaart geinstalleerd? En zoek even over er iets in staat in de changelogs van die drivers :)

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 16:13:
Ik heb er nu 5 staan
maar als ik een game doe (bijv battlefield 2) en ik stop met gamen,dan zijn 3 van de iconen in mijn taakbalk weg. (de laatst 3 zijn dan weg).
Onder welke resolutie werkt je game, en welke resolutie gebruik je normaal op je desktop?
Klinkt namelijk alsof je QuickLaunch samen met de rest geresized wordt en niet teruggehaald wordt na het afsluiten van de (fullscreen?) game.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het niet bij elke game.

Mijn dektop resolutie staat op ; 1280 bij 1024.
Mijn game resolutie weet ik niet, ik speel altijd op de standaart resolutie van games.

Maar ik heb het niet alleen bij Battlefield 2 , maar ook bijv bij Red Alert 2 Yuri Revenge
Of andere games.

Ik zal eventjes kijken naar driver update's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-05-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 19:51:
Ik heb het niet bij elke game.

Mijn game resolutie weet ik niet, ik speel altijd op de standaart resolutie van games.

Maar ik heb het niet alleen bij Battlefield 2 , maar ook bijv bij Red Alert 2 Yuri Revenge
Of andere games.

Ik zal eventjes kijken naar driver update's.
Zet je monitor eens op 600 x 800. maak je quick launch in orde. Speel dan BF ofzo en sluit het spel dan eens af. Heb je het dan ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16-09 15:42

Sebazzz

3dp

Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 19:51:
De standaardresolutie is altijd 800x600 of 640x480. Maar daar game je toch hoop ik niet op? :o

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sebazzz schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 20:01:
[...]

De standaardresolutie is altijd 800x600 of 640x480. Maar daar game je toch hoop ik niet op? :o
Nee,ik weet het niet precies,mijn vader heeft al een soort programmatje gemaakt... Ik hoop dat dat gaat werken. B.v.b;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een dwaalspoor, waarvoor dan mijn excuus. Maar kan het zijn dat de game de taakbalk "op slot doet" en dat de default breedte niet genoeg is om alle iconen weer te geven? In dat geval worden zij als men rechts in de taakbalk klikt erboven afgebeeld. Indien ja: de grenzen aanpassen.
Pagina: 1