• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:43
Ik wordt er zo moe van af en toe. Ik werk bij een groot distributie bedrijf op de TD (Technische Dienst). Mijn werkzaamheden zijn assembleren/support en helaas; RMA afhandeling. Ik krijg de meest onzinnige dingen als RMA toegestuurd. Zoals mensen die een DDR reepje zo hard in een SD bank rammen dat de gleuf in het reepje er letterlijk bijgemaakt is. Die mensen zijn dan natuurlijk ook overtuigd van hun gelijk. Dat kan ik dan dus echt niet uitstaan.

Of mensen die een moederbord DOA sturen nadat ze een of andere fucking invalid windows install hebben gedaan. "Uhh, meneer, het moederbord is niet stuk" "GVD dat is wel zo ding werkt niet blabla" (meneer snapt niet dat als je een nieuw moederbord inbouwd je windows 9 v/d 10 keer niet meer werkt.)

Deze mensen zijn dan "Automatiseerders" of "Computer winkels". Dit kan toch niet met dit niveau?!

Zo dit was mijn klaag-rant.

Lucht op! :D

Inventaris - Koop mijn meuk!

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
www.monsterboard.nl er is altijd wel een betere :+

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:38
Fijn dat het oplucht, maar:

Werk en Inkomen is een forum voor serieuze discussies over werk, een functie, etc. In de startpost lees ik echter geen aanzet voor een discussie, geen vraag, maar alleen een rant.

Omdat elk uitzicht op een zinnige discussie ontbreekt gaat dit topic dicht.

[ Voor 5% gewijzigd door Rukapul op 29-01-2008 14:14 ]

Dit topic is gesloten.