[Entourage 2008] Font probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 440 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Alpha_Mouse
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-02-2022
Volgens mij hoe ik het niet uit te legen want ik ben niet de enige met het probleem.

Hoe dan ook. Onlangs Office 2008 aangeschaft (lang verwacht en vol goede zin!!). blijkt dat er problemen zijn met de Font sizes.

Elk mailtje wat ik schrijf of replay heeft een belachelijk groot font. Uiteraard heb ik hier al op gegoogled maar dit is echt een typtisch geval van "door de bomen het bos niet meer zien"

Is er een work arround (behalve plain text) die een oplossing bied?

Dank! :?

The real definition of windows 9x: A number of 32-bit extensions of a 16-bit shell for an 8-bit OS, made for a 4-bit computer by a 2-bit company who can't stand 1-bit of competition.

• R0BK3
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 03-02 05:32
Zou ik ook graag weten.
Normaal zou ik sowieso platte tekst gebruiken, maar Entourage kapt die af naa 80 karakters, en ook dat kun je niet aanpassen. :(
Hoe dan ook, het staat op de 'known issues' lijst van Microsoft.

* R0BK3 vervloekt Exchange

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-01 11:27
Pfff liever Exchange dan Lotus crap O-)

Hier had uw reclame kunnen staan.

• R.A.
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik heb hetzelfde probleem.
Het probleem ligt hem in dat in 2004 de fonts nog pixel gebaseerd zijn en in 2008 op points.
En dan zit het probleem in dpi verschil op de mac en op windows.

Anyway, ik wil het dus graag terug zetten naar pixel gewijs maar kan het nergens vinden.

• aem kei
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-01 12:56
Zelfde probleem,

Zeer professioneel is het niet als je mails stuurt naar klanten :-s
Heb hier al vaak opmerkingen over gehad, nu naar plain text overgeschakeld :-(

Verwijderd

Hier nog iemand met hetzelfde probleem.

Ik heb in de voorkeursinstellingen al gezocht, daar staat ook iets onder lettertype over beantwoorden. Alleen die staat bij mij op 10pt en nog doet ie het.

Ik vind het vooral heel bezwaarlijk als ik een mail wil uitprinten.
Bij de eerste keer printen had ik een mail van 54 pagina's in mn printer liggen....
Pagina: 1