The real definition of windows 9x: A number of 32-bit extensions of a 16-bit shell for an 8-bit OS, made for a 4-bit computer by a 2-bit company who can't stand 1-bit of competition.
Zou ik ook graag weten.
Normaal zou ik sowieso platte tekst gebruiken, maar Entourage kapt die af naa 80 karakters, en ook dat kun je niet aanpassen.
Hoe dan ook, het staat op de 'known issues' lijst van Microsoft.
* R0BK3 vervloekt Exchange
Normaal zou ik sowieso platte tekst gebruiken, maar Entourage kapt die af naa 80 karakters, en ook dat kun je niet aanpassen.
Hoe dan ook, het staat op de 'known issues' lijst van Microsoft.
* R0BK3 vervloekt Exchange
Pfff liever Exchange dan Lotus crap
Hier had uw reclame kunnen staan.
Ik heb hetzelfde probleem.
Het probleem ligt hem in dat in 2004 de fonts nog pixel gebaseerd zijn en in 2008 op points.
En dan zit het probleem in dpi verschil op de mac en op windows.
Anyway, ik wil het dus graag terug zetten naar pixel gewijs maar kan het nergens vinden.
Het probleem ligt hem in dat in 2004 de fonts nog pixel gebaseerd zijn en in 2008 op points.
En dan zit het probleem in dpi verschil op de mac en op windows.
Anyway, ik wil het dus graag terug zetten naar pixel gewijs maar kan het nergens vinden.
Zelfde probleem,
Zeer professioneel is het niet als je mails stuurt naar klanten :-s
Heb hier al vaak opmerkingen over gehad, nu naar plain text overgeschakeld
Zeer professioneel is het niet als je mails stuurt naar klanten :-s
Heb hier al vaak opmerkingen over gehad, nu naar plain text overgeschakeld
Verwijderd
Hier nog iemand met hetzelfde probleem.
Ik heb in de voorkeursinstellingen al gezocht, daar staat ook iets onder lettertype over beantwoorden. Alleen die staat bij mij op 10pt en nog doet ie het.
Ik vind het vooral heel bezwaarlijk als ik een mail wil uitprinten.
Bij de eerste keer printen had ik een mail van 54 pagina's in mn printer liggen....
Ik heb in de voorkeursinstellingen al gezocht, daar staat ook iets onder lettertype over beantwoorden. Alleen die staat bij mij op 10pt en nog doet ie het.
Ik vind het vooral heel bezwaarlijk als ik een mail wil uitprinten.
Bij de eerste keer printen had ik een mail van 54 pagina's in mn printer liggen....
Pagina: 1