Op dit moment heb ik een JBL sub en Pioneer versterker.
JBL CS-1200B:
Pioneer 240W Max:

Van de versterker weet ik zo het type nummer niet. Het is een Pioneer GM-X372.
Dit was aangesloten op een JVC Cameleon (KD-LX110R als ik het goed heb)
Nu vond ik dit goed klinken, maar op een gegeven moment wil je altijd meer.
Als ik deze sub aardig hard zet begint hij te klapperen. Ik weet de termen ervoor niet, maar hij kan het dan niet meer aan en is niet meer zuiver.
Nou ben ik eens aan het kijken geweest naar wat anders en ben ik een tweedehands JBL GTO75.4 versterker met een JBL GT4-12 subwoofer. Deze zouden dan moeten komen op een Pioneer DEH-P40MP. Die zit in mijn lease auto en heb ik zelf niet mogen kiezen.
Nou is mijn vraag of de GT4-12 sub in de kist van de CS-1200B kan. Dus niet alleen fisiek, maar ook qua inhoud en misschien nog andere dingen waar ik rekening mee moet houden.
Ik wil deze aansluiten op twee van de vierkanaals versterker.
En natuurlijk de belangrijkste vraag. Ga ik hier veel op vooruit? Moet deze setup beter klinken? Dieper en strakker? Blijft deze sub ook mooi klinken als hij harder gaat?
JBL CS-1200B:

Pioneer 240W Max:

Van de versterker weet ik zo het type nummer niet. Het is een Pioneer GM-X372.
Dit was aangesloten op een JVC Cameleon (KD-LX110R als ik het goed heb)
Nu vond ik dit goed klinken, maar op een gegeven moment wil je altijd meer.
Als ik deze sub aardig hard zet begint hij te klapperen. Ik weet de termen ervoor niet, maar hij kan het dan niet meer aan en is niet meer zuiver.
Nou ben ik eens aan het kijken geweest naar wat anders en ben ik een tweedehands JBL GTO75.4 versterker met een JBL GT4-12 subwoofer. Deze zouden dan moeten komen op een Pioneer DEH-P40MP. Die zit in mijn lease auto en heb ik zelf niet mogen kiezen.
Nou is mijn vraag of de GT4-12 sub in de kist van de CS-1200B kan. Dus niet alleen fisiek, maar ook qua inhoud en misschien nog andere dingen waar ik rekening mee moet houden.
Ik wil deze aansluiten op twee van de vierkanaals versterker.
En natuurlijk de belangrijkste vraag. Ga ik hier veel op vooruit? Moet deze setup beter klinken? Dieper en strakker? Blijft deze sub ook mooi klinken als hij harder gaat?
[ Voor 5% gewijzigd door My-life op 31-01-2008 08:33 ]