Ik heb 2 Dell Inspiron 6400 laptops en maak al anderhalf jaar gebruik van Surfen en Bellen van Hetnet. De draadloze verbinding doet het perfect en heb bijna overal in huis het volle bereik. Echter, één laptop vertoont sinds een week/anderhalve week fratsen: vanuit het niets (terwijl het bereik 100% is) valt de verbinding opeens weg en gaat ie opnieuw verbinding maken. Meestal is dat eerst even een linksys netwerk (minimaal bereik, weet niet waarvan dat is) en dan gaat ie 5 seconden later weer opnieuw verbinding zoeken en dan krijg ik weer gewoon bereik met "mijn" netwerk. Dan doet ie het dus weer gewoon. Soms gewoon voor een uur, en soms gaat ie na 5 minuten alweer opnieuw het netwerk zoeken...
De andere laptop heeft dit probleem niet. Ik heb niets aan de instellingen ofzo veranderd, dus het ligt denk ik aan de laptop? Iemand suggesties? Bvd.
De andere laptop heeft dit probleem niet. Ik heb niets aan de instellingen ofzo veranderd, dus het ligt denk ik aan de laptop? Iemand suggesties? Bvd.