Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-09 15:06
Hm, toch een probleem. Mijn computer herkent de iPod niet. Hij laadt ook niet op. Een Nano wordt ook niet herkend. Aan de oplader laadt hij wel op. Bij mijn apparaatbeheer staat geen iPod, en het "USB Apparaat voor massa-opslag" heb ik al verwijderd, maar bood ook geen soelaas. Wat kan ik nog proberen?

[ Voor 181% gewijzigd door --Christiaan-- op 27-01-2008 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
--Christiaan-- schreef op zondag 27 januari 2008 @ 21:42:
Hm, toch een probleem. Mijn computer herkent de iPod niet. Hij laadt ook niet op. Een Nano wordt ook niet herkend. Aan de oplader laadt hij wel op. Bij mijn apparaatbeheer staat geen iPod, en het "USB Apparaat voor massa-opslag" heb ik al verwijderd, maar bood ook geen soelaas. Wat kan ik nog proberen?
Ik heb hier nog steeds last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-09 20:20
Ik heb je reacties afgesplitst van [iPod touch] Ervaringen & Discussie - Deel 4. Om de doorzoekbaarheid te verbeteren mogen problemen en specifieke vragen in een apart topic. Zo zijn de 'grote' topics echt voor ervaringen en discussie. Zie voor meer informatie Invulling en behandeling 'grote' topics aangepast :).

Worden andere USB massa-opslag apparaten wel herkend? Welke versie van Windows gebruik je? et "USB Apparaat voor massa-opslag" is overigens waarschijnlijk je iPod. Heb je misschien de achtergrond services die je iPod herkennen uitgezet?

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
Hoedje schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 12:17:
Ik heb je reacties afgesplitst van [iPod touch] Ervaringen & Discussie - Deel 4. Om de doorzoekbaarheid te verbeteren mogen problemen en specifieke vragen in een apart topic. Zo zijn de 'grote' topics echt voor ervaringen en discussie. Zie voor meer informatie Invulling en behandeling 'grote' topics aangepast :).

Worden andere USB massa-opslag apparaten wel herkend? Welke versie van Windows gebruik je? et "USB Apparaat voor massa-opslag" is overigens waarschijnlijk je iPod. Heb je misschien de achtergrond services die je iPod herkennen uitgezet?
Een USB-stick wordt probleemloos herkend, en is te gebruiken. Ik gebruik Windows Vista Ultimate NL 32-bit. Tot voor kort heeft de iPod het probleemloos gedaan op deze PC. Volgens de Applesite is de achtergrondservice "Apple Mobile Device". Deze staat op automatisch en is gestart. Bedankt voor het afsplitsen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 14:02
Ik neem aan dat je wat voor onderzoek hebt gedaan zoals dit kbase article volgen op de Apple site?

http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=61711

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
Eiríkr schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 14:02:
Ik neem aan dat je wat voor onderzoek hebt gedaan zoals dit kbase article volgen op de Apple site?

http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=61711
Jup, maar dit heeft vooral betrekking op de oudere iPods. Deze iPod heeft bijvoorbeeld geen disk mode. Bovendien laadt de iPod, zoals eerder genoemd, dus niet eens op en hoor ik geen piepje als ik hem aansluit op de computer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
Daarnet voor de lol maar eens de drivers opnieuw geïnstalleerd van USB, en dit bleek het te zijn. Erg raar, want als ik een muis aansloot op dezelfde USB-poort werkte het wel. Bedankt voor het meedenken allemaal!
Pagina: 1