Ik had een systeem waar ik 2 hd's in had, nu heb ik zaterdag een nieuw mobo en processor gekocht. Echter brak bij het inbouwen opeens mijn sata kabel af van 1 van mijn hd's waar windows op stond. En krijg deze er helaas niet meer op, dus HD kapoet. Nu dacht ik dan gebruik ik mijn 2e hd waar 4 partities op staan om windows op te installeren, echter lukt niet dit, want krijg de melding dat er bestanden op de partitie moeten worden geinstaleerd om windows xp te kunnen installeren, dit is wel logisch, omdat het allemaal logische stations zijn. Ik ben al heel de avond bezig.
Weet iemand hoe ik van 1 van de partities een primaire kan maken zodat ik windows kan installeren? Ik heb dus geen schijf waar windows op staat alleen een HD die normaal als 2e schijf diende.Ik heb de partitie al verwijderd, ik heb al de partitie geformateerd, met zowel de xp als een vista cd, maar het lukt niet.
Alvast bedankt.
Weet iemand hoe ik van 1 van de partities een primaire kan maken zodat ik windows kan installeren? Ik heb dus geen schijf waar windows op staat alleen een HD die normaal als 2e schijf diende.Ik heb de partitie al verwijderd, ik heb al de partitie geformateerd, met zowel de xp als een vista cd, maar het lukt niet.
Alvast bedankt.