Toon posts:

tv kaart

Pagina: 1
Acties:
  • 66 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik heb een nieuwe pc gekocht en daar windows xp 64 bit op gezet, alleen heb ik een foutje gemaakt en gedacht da mijn oude tv kaart (pinnacle 50i) er wel op kon, alleen het ziet ernaar uit dat pinnacle helemaal geen drivers heeft voor windows xp 64 bit.
Weten jullie misschien een andere tv kaart van max. 50 euro en natuurlijk drivers voor windows xp x64.
Er moet natuurlijk ook een programmatje bij zitten om de tv te kijken (zowel klein in een hoekje van het scherm als fullscreen). Een afstandsbediening is niet nodig omdat ik een kabeltje vanaf de sattelietontvanger naar mijn pc leg.

Alvast bedankt,
ticom/timothy de vries

Verwijderd

Ga naar de frontpage en zoek daar naar TV-kaarten en zet een limiet op de prijs. Ga van de resultaten kijken op de website van de fabrikant of ze drivers hebben voor XP 64-bit.

• Korvaag
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Of je gaat de andere kant op. Je gaat naar www.hauppauge.com en klikt daar op de link 'experience on vista' compleet midden op je scherm.. zoekt daar een leuk nummertje uit en wandelt hier vervolgens mee naar de pricewatch.

UNOX: The worst operating system

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:15

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Zoals beide mensen boven mij al zeggen: graag wat eigen inzet.
Dit ontbreekt nogal duidelijk aan je hele post:
-geen duidelijke titel
-niet aangeven wat je zelf al gedaan hebt.

Op deze manier kun je niet van ons verwachten dat we je helpen.

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Dit topic is gesloten.