Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10
Ik heb je reactie afgesplitst van [iPod touch] Ervaringen & Discussie - Deel 4. Problemen en specifieke vragen mogen in een apart topic om de doorzoekbaarheid te verbeteren. Zo zijn de 'grote' topics echt voor ervaringen en discussie. Zie voor meer informatie Invulling en behandeling 'grote' topics aangepast
.
Ik neem aan dat je Windows gebruikt. Controleer eens of iTunes helper in start/uitvoeren/msconfig tabblad opstarten aangevinkt is en de services in start/uitvoeren/services.msc de iPod voorziening ingeschakeld is. Deze moeten namelijk sowieso in de achtergrond draaien. Als dit goed staat, dan kun je denk ik alleen nog een herinstallatie van iTunes overwegen
.
Ik neem aan dat je Windows gebruikt. Controleer eens of iTunes helper in start/uitvoeren/msconfig tabblad opstarten aangevinkt is en de services in start/uitvoeren/services.msc de iPod voorziening ingeschakeld is. Deze moeten namelijk sowieso in de achtergrond draaien. Als dit goed staat, dan kun je denk ik alleen nog een herinstallatie van iTunes overwegen
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Heb je al geprobeerd het even uit te vinken, en hierna weer aan te vinken.
misscien werkt het dan wel?
misscien werkt het dan wel?
Phenom 9650 @ msi k9n sli-f v2/ 4096mb ddr2 ram/ SSD/ Club 3d ATi 5770/ AOC U2879VF/MacBook Pro Retina 13 i7/ pixel 7 pro/ LG OLED55C8PLA/ pioneer dv 77 home cinema/ surface pro en laptop en book 3