Niet werkende winkelmand

Pagina: 1
Acties:
  • 60 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-10 23:59

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Ik heb sinds kort mijn systeemspecs in mijn profiel helemaal up to date gebracht.
Toen wou ik voor de gein even zien voor hoeveel ik het nu allemaal had kunnen kopen en voegde ik alles aan mijn winkelmand toe.

Hier komt het probleem: Dit wou niet.
ik krijg een wit scherm, laden doet niets van de winkelmand. ook via de knop bovenin (pricewatch > winkelmand) heb ik hetzelfde als de inhoud eenmaal is 'toegevoegd'
Ik weet dat het redelijk veel onderdelen zijn, maar het lijkt me niet dat het niet kan (ik heb Firefox en IE6 en 7 geprobeerd, en in alle krijg ik een wit scherm).

Ook vrienden heb ik het laten testen die eveneens een wit scherm krijgen.
het systeem: gallery: Wiethoofd
de link voor de winkelmand staat onderaan.

Om de winkelmand weer werkend te krijgen gewoon even een simpel systeem van een vriend oid opzoeken en die aan je winkelmand toevoegen en de 'huidige inhoud' overschrijven activeert de winkelmand weer. (cookies verwijderen kan ook)

Als dit aub gemaakt kan worden, graag.
crisp schreef op maandag 28 januari 2008 @ 20:15:
--> Pricewatch
bij een winkelmand met veel items kan het even duren voordat alle combinaties van goedkoopste aanbieders vergeleken zijn. Bij teveel items krijg je dan een timeout. Misschien moeten we gewoon een cap instellen op aantal items?
Wiethoofd schreef op maandag 28 januari 2008 @ 22:10:
jammer dat hij een timeout geeft, maar als ik die van een vriend toevoeg (item of 15, doet hij het wel meteen, en bij mij 29 items niet?
en als je een max doet, doe dan 30 - 50 ofzo, als je een casemod hebt heb je al gauw veel losse dingen...
en als er een max aan komt, vermeld dat dan aub ook bij het invoeren van je sysspecs.
Ik heb dus al reacties gekregen op een ander forum.
Maar ik kreeg ook te lezen dat het daar niet hoorde, vandaar hier mijn post.
Misschien dat er wat aan gedaan kan worden. Alvast bedankt!

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Je hebt niet reacties op een ander 'forum' je hebt reacties in ditzelfde forum, in een ander topic. Hier nog een los topic over openen, met nota bene vrijwel dezelfde titel, is niet zo nuttig.

Dus deze gooi ik dicht en dan kunnen we in je andere topic verder.

Dit topic is gesloten.