Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Norton Internet Security 2008 eigenwijs

Pagina: 1
Acties:
  • 723 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• JefSnare
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-11-2020
Beste mede-tweakers,

Ik ben nu al precies 48 uur bezitter van Norton Internet Security 2008.
Echter heb ik vele problemen waar ik doodmoe van wordt...

Op de ene PC draait NIS 2008 wel, maar geeft aan dat de geavanceerde firewall in gevaar is, ik heb vanalles geprobeerd en niks is gelukt...

Op mijn laptop draait NIS 2008 ook, maar daar geeft hij bij het opstarten aan dat Auto protect uitgeschakeld is, terwijl ik hem iedere keer aanzet...

Kortom heel erg vervelende dingen, en ik zou het graag opgelost zien. Ik hoop dat jullie een oplossing weten, want ik kom er niet uit... :(

Gr. Jeffrey

Twitter Flickr

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:09

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Liveupdate een paar keer draaien wil wel eens helpen :)
Verder heeft NIS al vanaf 2007 de onhebbelijke gewoonte om te zeggen dat er gevaar is als winddowsupdate uitstaat :( Ik zou zeggen: kijk eens naar wat ie precies aangeeft, voordat je de conclusie trekt dat het mis is ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• JefSnare
The Eagle schreef op maandag 28 januari 2008 @ 21:19:
Liveupdate een paar keer draaien wil wel eens helpen :)
Verder heeft NIS al vanaf 2007 de onhebbelijke gewoonte om te zeggen dat er gevaar is als winddowsupdate uitstaat :( Ik zou zeggen: kijk eens naar wat ie precies aangeeft, voordat je de conclusie trekt dat het mis is ;)
Bij de gewone PC zegt NIS 2008 dat de geavanceerde firewall in gevaar is, waar duidt dit dan op, de firewall lijkt mij in orde...

Windows Update staat aan, Firewall staat aan, Alles eigenlijk,

Bij me laptop blijft hij bij het opstarten zeggen "Norton Antivirus is uitgeschakeld, uw wordt nu niet meer beveiligd..."

Twitter Flickr

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
offtopic: waarom ook norton ?

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

• JefSnare
offtopic: waarom Norton?, verlenging van gratis abbo

ontopic:
Problemen opgelost, update van windows gedaan, en alles deed het weer, toch iedereen bedankt voor zijn hulp!

Gr. Jeffrey ;)

Twitter Flickr