Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, bij firefox heb je een hoofdwachtwoord. Die moet je invoeren als je de wachtwoorden van alle websites waar je inlogt wil zien. Is er ook een add-on of op een andere manier mogelijk dat als ik firefox opstart,dat ik dan mijn hoofdwachtwoord (of een ander wachtwoord) moet intypen,en dat ik dan pas kan ''internetten'' Want firefox gebruik ik meestal voor mijn baantje, en daar zit gevoelige informatie in. En IE gebruik gewoon als kinderlijke browser. (dus ik bedoel gewoon een wachtwoord op Firefox als ik firefox opstart)

b.v.b

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2008 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Firefox is geen Windows onderdeel en dus staat je topic hier verkeerd.

Enkele reis [CSA] dus.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ok sorry voor de nalatige omstandig heden waarmee ik het topic heb geplaatst,maar ik vindt de index van Got oo wel vaag hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
offtopic:
Vreemd genoeg weet de overgrote meerderheid van de gebruikers hier prima de weg mee te vinden, wellicht moet je het dan toch bij jezelf zoeken als je er niet mee overweg kan :)

Wat je zou kunnen proberen is de snelkoppeling aanpassen (run as) zodat je firefox als een andere gebruiker opstart (die dan een wachtwoord heeft).

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:16

RedFox

Heb je een OV ofzo?

heb je deze extension al geprobeert : https://nic-nac-project.d...filepassword-en.html#PPFF ?

Met alleen een extension zul je echter 'kwaadwillenden' er niet van weerhouden om bij je FF bestanden te komen, dus wellicht dat je daar een andere oplossing voor moet verzinnen.

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 00:56
Ik snap eigenlijk niet wat je precies wilt, dus ik ga er gewoon even van uit dat je wilt voorkomen dat iemand je hele profiel kan gebruiken en kan surfen.

Een oplossing is bv PortableFirefox te gebruiken en altijd het hele portablefirefox-mapje te versleutelen met truecrypt, zo kan er niemand bij je profiel.Wel wat omslachtig, maar het veiligst van allemaal. Als je dan wilt surfen moet je gewoon het TC bestandje mounten en huppa, gaan met de banaan ;)

[ Voor 13% gewijzigd door HyperBart op 28-01-2008 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gewoon broertjes ect. Die onder de 11 jaar zijn,en nieuwsgierig genoeg zijn om mijn firefox teopenen. Maar ze zijn niet zo slim dat ze in mijn FF bestanden kunnen komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
RedFox schreef op maandag 28 januari 2008 @ 21:46:
heb je deze extension al geprobeert : https://nic-nac-project.d...filepassword-en.html#PPFF ?

Met alleen een extension zul je echter 'kwaadwillenden' er niet van weerhouden om bij je FF bestanden te komen, dus wellicht dat je daar een andere oplossing voor moet verzinnen.
Bedankt deze werkt perfect, er kan nu een slotje op dit topic
Pagina: 1