Hey,
Ik wil graag gaan bellen via mijn iMac, en omdat ik al een account heb bij voipbuster.com, wil ik die blijven gebruiken. Nou heb ik het (gratis) programma X-Lite gedownload, omdat die ook voor Mac OS X beschikbaar is, en omdat die telefoongesprekken kan opnemen(feature die ik veel nodig zal hebben).
Voorheen heb ik via windows voipbuster gebruikt, en zo mijn 'gratis gesprekken' opgemaakt. Als ik het goed begrijp krijg je weer gratis gesprekken(naar locaties waaronder nederland) zodra je credits koopt. Nou wil ik mijn account wel vullen met 10 euro, maar ik wil eerst even zeker weten dat dit werkt.
Ik heb verschillende sites bekeken, en allen geven ze mogelijke opties. Máár, al die opties moeten ingevoerd worden in menu's die ik niet heb. Ik heb 't een en ander voor elkaar gekregen, en nu zegt mijn X-Lite dit:

Als ik opzoek ga naar de opties klik ik hier voor mijn account opties:

En als ik mijn account dan edit, kan ik hier dingen invullen:
Op de geblurde plaatsen staat mijn voipbuster username.
Als ik nu een nummer intoets, krijg ik de melding: "The person you're calling is unavailable, please try again". Ligt dit nu aan het feit dat ik geen credits/gratis gesprekken overheb(en dit dus op te lossen is door 10 euro credits te kopen), of doe ik iets fout met mijn instellingen?
Alvast bedankt
,
Florian.
UPDATE: Ik heb toch maar credits toegevoegd aan de account, en hij werkt nog steeds niet. De melding die ik krijg(naast het gesproken bericht) is: "Call failed: no route to host".
Ik wil graag gaan bellen via mijn iMac, en omdat ik al een account heb bij voipbuster.com, wil ik die blijven gebruiken. Nou heb ik het (gratis) programma X-Lite gedownload, omdat die ook voor Mac OS X beschikbaar is, en omdat die telefoongesprekken kan opnemen(feature die ik veel nodig zal hebben).
Voorheen heb ik via windows voipbuster gebruikt, en zo mijn 'gratis gesprekken' opgemaakt. Als ik het goed begrijp krijg je weer gratis gesprekken(naar locaties waaronder nederland) zodra je credits koopt. Nou wil ik mijn account wel vullen met 10 euro, maar ik wil eerst even zeker weten dat dit werkt.
Ik heb verschillende sites bekeken, en allen geven ze mogelijke opties. Máár, al die opties moeten ingevoerd worden in menu's die ik niet heb. Ik heb 't een en ander voor elkaar gekregen, en nu zegt mijn X-Lite dit:

Als ik opzoek ga naar de opties klik ik hier voor mijn account opties:

En als ik mijn account dan edit, kan ik hier dingen invullen:
Op de geblurde plaatsen staat mijn voipbuster username.Als ik nu een nummer intoets, krijg ik de melding: "The person you're calling is unavailable, please try again". Ligt dit nu aan het feit dat ik geen credits/gratis gesprekken overheb(en dit dus op te lossen is door 10 euro credits te kopen), of doe ik iets fout met mijn instellingen?
Alvast bedankt
Florian.
UPDATE: Ik heb toch maar credits toegevoegd aan de account, en hij werkt nog steeds niet. De melding die ik krijg(naast het gesproken bericht) is: "Call failed: no route to host".
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2008 21:41 ]