Goed ik heb vandaag es halflife generation gekocht. Wat ik nu wilde vragen is het volgende. Ik heb hier twee pc's aan mekaar gelinkt staan en nu snap ik dat je natuurlijk gewoon een lan game kunt spelen, maar wat ik me af vroeg is of je ook samen tegelijk op het internet kunt spelen? Of is het zo dat je dan gezeik krijgt met de cd-key?
Kan niet met dezlefde key
.. Jammer maar helaas.
Of je moet met 1 key op allebei de WON servers inloggen... Dan moet het in theorie werken dacht ik.
Of je moet met 1 key op allebei de WON servers inloggen... Dan moet het in theorie werken dacht ik.
Moet kunnen volgends mij.. ik speel ook samen met iemand anders online met dezelfde key.. ook tegelijk soms
WP: Daikin Altherma (EHVX11/ERLQ11) | PV: 20x 335 Wp (ZW) / 2x 335 Wp (ZO) | ACCU: 2x Marstek Venus 5,12kWh
In theorie met wat gekloot, zou het moeten kunnen.
Er zijn namelijk 2 WON servers, een EAST en een WEST WON server.
Als de ene PC op de EAST server verified, kan de ander op de WEST server ferifyen..
Moet je een config file maken ofzow, heb het wel ooit gehad, mara ik weet niet meer hoe het moet...
Browse FF naar sierra BB en zoek daar FF, er staat daar nog wel ergens een posts van mij, met daarin het antwoord...
Er zijn namelijk 2 WON servers, een EAST en een WEST WON server.
Als de ene PC op de EAST server verified, kan de ander op de WEST server ferifyen..
Moet je een config file maken ofzow, heb het wel ooit gehad, mara ik weet niet meer hoe het moet...
Browse FF naar sierra BB en zoek daar FF, er staat daar nog wel ergens een posts van mij, met daarin het antwoord...
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Nog ff een vraag over die key. Ik heb er nl drie, een voor halflife zelf, een voor couter-strike en een voor opposing force. Ik heb bij het opstarten van couter-strike de gewone halflife key gebruikt zou ik dan op de andere pc bijvoorbeeld de couter-strike key kunnen gebruiken?
Duh, cs is oorspronkelijk een mod voor halflife, en nu je er dus een key voor cs ook nog een bijkrijgt is dat mooi meegenomen.
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Ik zal op de andere pc es de couter-strike key invullen. Maar ik ben er een beetje huiverig voor om dan samen on-line te gaan want als dat niet zou kunnen dan is mijn key mooi verneukt. Dus ik moet zeker weten dat het kan.
edit:
woeps spelvoutje
woeps spelvoutje
je key is dan heus niet verneukt hoor! Ik speel ook soms met ze 2en samen op het internet vanaf hetzelfde LAN, misschien regt ie die key wel per IP adres ofzo? zou kunnen..
Pagina: 1