Ik heb er meer dan een paar uur over gedaan, omdat een deftige pc samen te stellen,
gewoon een pc voor films en normale spelletjes te spelen (dus geen CoD4 ofzo...)
Maar omdat dit de eerste keer is dat ik een pc samenstel, zou ik willen weten of dit een goede pc is, en of de onderdelen samengaan, en of er soms nog wat verbeteringen zouden nodig zijn voor ik weet niet wat...
Mijn pc'ke
Een DVD-RW station koop ik bij mijn plaatselijke pc winkel.
Kan er soms iets verbeterd worden? (met maar een kleine kost meer ...)
Wordt ik niet in zak gezet (vooral bij de graka waar je iets hebt met het geheugen waarmee je in zak kan worden gezet
)
Bedankt voor u reactie
gewoon een pc voor films en normale spelletjes te spelen (dus geen CoD4 ofzo...)
Maar omdat dit de eerste keer is dat ik een pc samenstel, zou ik willen weten of dit een goede pc is, en of de onderdelen samengaan, en of er soms nog wat verbeteringen zouden nodig zijn voor ik weet niet wat...
Mijn pc'ke
- Behuizing: Spire BLackfin SP7090B (website, klik hier)
- PSU: Spire Jewel 420W (denk dat dit genoeg is
(link)
- MoBo: MSI K9N SLI-2F, nForce 570 (klik hier of hier, is dit hetzelfde, want ik vond hem niet precies op de MSI-site)
- CPU: AMD Athlon 64 X2 Dual-Core 5600+ (link)
- HD: Seagate Barracuda 7200.10rpm / 320GB (link)
- Graka: MSI RadeonX1600 Pro (link)
- Geheugen: Corsair 2x 1GB DDR2 (link)
- Monitor: Philips 170A8FS (link)
Een DVD-RW station koop ik bij mijn plaatselijke pc winkel.
Kan er soms iets verbeterd worden? (met maar een kleine kost meer ...)
Wordt ik niet in zak gezet (vooral bij de graka waar je iets hebt met het geheugen waarmee je in zak kan worden gezet
Bedankt voor u reactie