Vandaag heb ik een contract getekend om antikraak in een groot kantoorpand te gaan wonen. Voor mij is het erg belangrijk dat er goed internet komt en ik denk dat ik met Alice een goede provider gevonden heb met een hoge snelheid en zonder contractverplichting. Nu ben ik vanavond even gaan kijken hoe de telefoonaansluitingen lopen in het pand zodat ik weet waar ik een modem moet plaatsen. In de meterkast achter de receptie vond ik de volgende situatie:

Ik dacht dat dit niet het punt is waar de lijn binnenkomt dus hebben we nog even verder gezocht. In de kelder vond ik de volgende kasten:

Is dit nu de plek waar ik een modem moet plaatsen? Heeft iemand ook ervaring hoe deze lijnen evt geactiveerd te krijgen aangezien het gebouw al een tijdje leegstaat.

Ik dacht dat dit niet het punt is waar de lijn binnenkomt dus hebben we nog even verder gezocht. In de kelder vond ik de volgende kasten:

Is dit nu de plek waar ik een modem moet plaatsen? Heeft iemand ook ervaring hoe deze lijnen evt geactiveerd te krijgen aangezien het gebouw al een tijdje leegstaat.